Gjest Catalina Culès Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Levd på epler og vann, så klart.
appelsinjuice Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Epler og vann er nam. Men en slik diett hadde ført til mangel på både det ene og det andre, samt at sultfølelsen ikke hadde forsvunnet samme hvor mye epler jeg dyttet i meg, så jeg hadde nok vært en sur svimmel heks i perioden
Gjest Terence Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Får jeg surre navleloen i litt smør først?
BiancaH96 Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Det var neimen ikke enkelt, men etter mange runder med meg selv tror jeg nok at jeg hadde valgt epler og vann.
T-Rex Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 25 minutter siden, MarRag said: Dilemma. Bare seriøse henvendelser takk 😂 Er du ansatt i NRK?
Gjest A National Acrobat Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 (endret) Jeg hadde valgt kun vann, lett. Når man ikke spiser får man mye magesyre, og spyr til slutt. Da kjenner man seg ikke sulten, før neste dag. Hvis man drikker vann føler man seg mett. Men det er ikke særlig sunt i lengden. Endret 8. januar 2018 av A National Acrobat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå