Gå til innhold

Molly highwaist jeans str mørk vs.lys

Nerine_

Anbefalte innlegg

Har en lys Molly jeans, tenkte å kjøpe en i den mørkeste fargen. Må jeg gå opp en str eller er de like uansett farge? Har opplevd før med andre jeans at de mørkeste er betydelig trangere. 

Skal ikke til en fysisk butikk i nærmeste fremtid så jeg får prøvd. 

Endret av Nerine_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Nerine_ skrev:

Har en lys Molly jeans, tenkte å kjøpe en i den mørkeste fargen. Må jeg gå opp en str eller er de like uansett farge? Har opplevd før med andre jeans at de mørkeste er betydelig trangere. 

Skal ikke til en fysisk butikk i nærmeste fremtid så jeg får prøvd. 

Det jeg kan si er at den mørkegrå er trangere enn den sorte, hvis det hjelper deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er helt forskjellig fra bukse til bukse! Kjøpte nettopp to sorte i samme størrelse, den ene sitter som et skudd, mens den andre er en god del trangere 😅 Ellers så føler jeg at den lyseste vier seg ganske så mye ut kontra den mørkeblå, som jeg ikke kan kjøpe pga den rett og slett blir for trang og vier seg ikke særlig ut.

Anonymkode: cf2aa...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svarte i XL, og de vier seg veldig ut hvertfall! De er nesten for store for meg etter en dags bruk... men vet ikke hvordan de er i forhold til andre farger!  

Men jeg kjøpte den nye highwaiten fra Gina som heter Curve, i gråsvart str 44, og den var altfor trang for meg. Så bytta jeg den i en lik i blått olastoff, og den var mye mer stretchy, og satt perfekt! Så det er forskjell mellom fargene på den hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde alle nyansene av svart og blå i størrelse medium, og alle passet. Noen var litt trangere enn andre selvfølgelig, men jeg brukte alle. Så gikk jeg opp i vekt, og nå passer kun de svarte. :) Så jeg måtte nok hatt L i de andre nå. 

Anonymkode: 34f8c...f74

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) tar en sjans og bestiller i størrelsen jeg allerede har, så får jeg heller sende den tilbake om det blir feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Unika skrev:

Det jeg kan si er at den mørkegrå er trangere enn den sorte, hvis det hjelper deg :) 

Jeg hadde den mørke grå for en stund siden, men den ble kjempe fort slitt og satt dårlig etter bare noen måneder. Opplevde det samme med lysegrå. De gikk begge i søppla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs! 

Gina Tricot har nylig flyttet produksjonen av molly buksene til et annet land, og etter det har de blitt en størrelse mindre. 

Anonymkode: 303fa...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...