Gå til innhold

Ny PC..superbra,men ikke vakker..vill du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en ny pc. Jeg har lyst på en lettvekt pc som har best mulig specs slik at jeg kan ha den i mange år fremover. HAr funnet en bra maskin (lenovo yoga 920) . Den koster ca 19000 kroner, men hvis jeg kjøper en "Star wars edition" så får jeg den for ca 3500 kroner billigere.
Dette er en dyr ultrabook med et i utgangspunkt veldig stilig design.  Jeg er ikke noe spesiell Star wars fan, men har ikke noe imot filmene heller.
Ville du kjøpt Pc`en med dette designet for å spare penger?  (på innsiden er alt det samme,veldig bra specs)

pc.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan kjøpe egne «cover» som man kan klistre på, så det hadde jeg lett gjort :P

Anonymkode: b5afb...3b8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lett, du kjøper jo bare et annet cover til å ha/klistre på utenpå

Anonymkode: 1f238...0af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det ikke var mulig å gjøre noe med, så tviler jeg på det. Men nå kan man lett klistre noe over. Om det ikke kunne gjøres noe med hadde jeg nok ventet på et bedre tilbud. Finnes sikkert alternativer som er like billige eller bedre som gjør like god eller bedre jobb da

Anonymkode: 051f7...767

Gjest Uhumskheter
Skrevet

som de andre sier, nytt cover og problem løst.

Skrevet

For meg hadde Star Wars designet vært et salgsargument i seg selv! :) Men når det er sagt, så hadde det ikke spilt noen rolle om den var stygg som juling utseendemessig, jeg hadde slått til på tilbudet uansett. 

Skrevet

Tror jeg gir det en sjangs og kjøper et cover!  Enest som er litt synd er at siden det er en high end PC så er baksiden av polished glass som er ganske fint, men kan forhåpentligvis kliste på noe. Har lyst på fisker og korallrev.

8 timer siden, BiancaH96 skrev:

For meg hadde Star Wars designet vært et salgsargument i seg selv! :) Men når det er sagt, så hadde det ikke spilt noen rolle om den var stygg som juling utseendemessig, jeg hadde slått til på tilbudet uansett. 

haha, når jeg sitter og jobber på kaffèn kommer jeg til å få beundrende blikk av nerde-gutter, og sympatiske blikk av søte jenter

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke specs har den? Og trenger du 2 i 1 pc? Lefdal har yoga 920 til rundt 15000 også :)

Anonymkode: b0a9e...ef6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...