Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har gynekologen min spurt om jeg vil begynne med Letrozol neste menstruasjonssyklus, da jeg blir gravid men mister i uke 5-6-7. Jeg lurer på om det er noen andre «tiltak» dere gjør mens dere tar Letrozol? Sex annahver eller hver dag? Burde man følge noen kostholdsråd? Kjenner jeg er så lei av å få positiv test for så å blø 1-2 uker etterpå. Hvilke bivirkninger har dette preparatet?

Kjenner jeg er litt stressa for dette og det begynner å tære på psykisk :/

Anonymkode: 2dc53...8a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil gyn gi deg letrozol når du har el av det selv? Sa vedkommende noe om det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Nei dette sa han ikke noe om, stusset på det selv da jeg kom hjem den dagen.. Så det er egentlig ingen poeng i Letrozol når jeg har el av meg selv? Jeg har gått uten prevensjon i 1,5 år så kanskje har jeg ikke el hver mnd, og at det er derfor han vil jeg skal ta letrozol

Skrevet

Letrozol er så vidt jeg vet kun for å stimulere til EL (går på det selv). Men har gyn testet at du har EL med blodprøve og/eller ultralyd?

Dessuten: Hvis du har hatt 3 aborter kan du utredes for habituell abort.

Jeg ville nok snakket med gyn en gang til og fått noen flere svar, for å bare sette deg på Letrozol sånn uten videre høres litt merkelig ut.

AnonymBruker
Skrevet

I høst var jeg på GU der man kunne se at EL var på vei, og et egg lå klart for det. Skal ta blodprøver nå neste mens da jeg nettopp har mistet. Ja, skal absolutt snakke med gyn igjen og det er kanskje en ide å få utredning for habituell abort. Jeg er 23 og partner 24, og siden vi har mistet på forskjellige tidspunkt hver gang så blir jeg veldig forvirret av alt egentlig. 

Skrevet

Høres litt merkelig ut... ville krevd utredning for habituell abort og heller spurt om ikke du burde prøve med ekstra progesteron ved positiv test. Jeg har hatt 4 slike kjemiske/tidlige SA'er pga min progesteronmangel. Tar noen forsøk å få en spire til å sitte, selv med progesterontilskudd her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...