Gjest Sidney Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 Jeg har brukt denne sminken i litt over 3 mnd, de 2 første mnd var jeg veldig flittig med å bruke det, for det var da jeg hadde mest utbrudd. Men nå har huden bedret seg veldig mye, så jeg orket ikke å sminke meg hver dag den siste mnd, da begynte jeg å bruke sminken i ny og ne. Da begynte jeg å få litt kviser igjen etter å ha brukt sminken. Det er ganske irriterende, for jeg har ganske mye sminke igjen av i.d make up. Noen som vet hvorfor??
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Hos meg tørker den ut huden, så jeg har gitt opp... Jeg har hørt at man kan være allergisk mot et stoff i mineralfoundation, ett eller annet med bismut :klø:
Gjest Daniella_ Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 Hos meg tørker den ut huden, så jeg har gitt opp... Jeg har hørt at man kan være allergisk mot et stoff i mineralfoundation, ett eller annet med bismut :klø: Gjør den? Hmm...da kan den kanskje være veldig bra for meg da. Som har ultra-fet hud. :-? Har den selv, men syns det er et slit å påføre den så den blir sjeldent brukt... Så at noen på MUA også klaget på kviser av denne.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 Det er lurt å kjøpe et lite prøvesett først, i hvertfall. Jeg trodde jeg hadde funnet en såkalt Hellig Gral i BE, fordi jeg egentlig ikke liker følelsen av foundation på huden. Den funket utmerket hele sommeren, men da høsten kom, funket den plutselig ikke mer, og til tross for rikelig krem, så huden ut som om noen hadde trukket ut all fuktighet med et trekkpapir. :-? Håper jeg kan bruke den til sommeren igjen.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 Hos meg tørker den ut huden, så jeg har gitt opp... Jeg har hørt at man kan være allergisk mot et stoff i mineralfoundation, ett eller annet med bismut :klø: Tørker den ut huden selv uten veilen altså? :-? Det var dumt... jeg har tørr hud, men synes ikke den tørker ut huden min! men veilen gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå