AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 For 6 måneder siden møtte jeg henne på byen i min hjemby. Hun var så sprudlende og leken og så flott å se på og hun tok meg med storm umiddelbart. Etter den kvelden ble vi enig om å møtes igjen og på denne tiden har vi brukt ferier og flere langhelger sammen. Når vi ikke ser hverandre facetimer og chatter vi. Hun bor i et annet skandinavisk land. Jeg følte kjemien umiddelbart og det tok ikke lang tid før jeg fortalte at jeg var forelsket i henne til tross for at vi bare datet. Vi er riktig nok eksklusive. Kort tid etterpå fortalte hun meg at hun følte det likt og vi ble enig om å fortsette "vår ting"(overnattinger, sex og kos og bare generelt tilbringe tid sammen) og ta det rolig og forhåpentligvis bli et par etter hvert. Vi har hele tiden vært åpne med hverandre om det. På nyttårsaften luftet hun ønske om å flytte til byen min og hun kalte meg sin kjære for første gang. På lørdag hadde vi en fantastisk og fortrolig samtale der jeg fortalte henne at 2018 håper jeg bli året hun på ordentlig blir min. Det vil det svarer hun da. Og hun forteller meg hvor glad hun er i meg. I går(søndag) snakkes vi ikke så veldig mye siden begge jobbet motsatte vakter men jeg fikk en nattamelding og et smilende selfie på snapchat. Det er det siste jeg hører fra henne før jeg våkner opp og finner ut av jeg er blokkert. Som lyn fra klar himmel kommer det og jeg har slitt forferdelig å holde konsentrasjonen på jobb nå. Jeg forstår ikke?? Hvorfor? En stemme sier meg at det må være en misforståelse eller en feil. Det må jo det? Men jeg tør rett og slett ikke sjekke Facebook. Er jeg blokkert der og kan det ikke være en feil. Jeg er så redd.. hva har jeg gjort? Jeg har ingenting å skjule og hun er den eneste kvinnnen jeg har hatt kontakt med denne tiden.. Jeg er så fortvilet! Anonymkode: 0bdf5...f3d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg tør rett og slett ikke sjekke Facebook Du foretrekker å leve i uvissa, altså. Veldig umodent. Anonymkode: 9e071...92c 3
Jentadi Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Du må sjekke FB sånn at du er helt sikker på hva som skjer. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Forferdelig følelse! Men sjekk fb og annet slik at du er helt sikker før du går i kjelleren. Og; dersom hun dumper deg på denne måten er hun ikke verdt din tid uansett. Hev deg over, gå videre med livet og finn en ordenlige Kvinne som vet å ta vare på deg. Klem fra ei som vet hvordan du har det nå Anonymkode: f8edb...e92 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Kan det være at hun egentlig har kjæreste og han har funnet ut om dere? At hun egentlig bare ville bruke deg for penger og gratis overnatting i norge, men ikke turte å si noe annet til deg face to face og innså at det ble for kynisk av hun å fortelle å utnytte deg og blokka deg fordi hun ikke fant noen måte å si til deg at hun lurte deg på? Anonymkode: 6da39...7fd 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For 6 måneder siden møtte jeg henne på byen i min hjemby. Hun var så sprudlende og leken og så flott å se på og hun tok meg med storm umiddelbart. Etter den kvelden ble vi enig om å møtes igjen og på denne tiden har vi brukt ferier og flere langhelger sammen. Når vi ikke ser hverandre facetimer og chatter vi. Hun bor i et annet skandinavisk land. Jeg følte kjemien umiddelbart og det tok ikke lang tid før jeg fortalte at jeg var forelsket i henne til tross for at vi bare datet. Vi er riktig nok eksklusive. Kort tid etterpå fortalte hun meg at hun følte det likt og vi ble enig om å fortsette "vår ting"(overnattinger, sex og kos og bare generelt tilbringe tid sammen) og ta det rolig og forhåpentligvis bli et par etter hvert. Vi har hele tiden vært åpne med hverandre om det. På nyttårsaften luftet hun ønske om å flytte til byen min og hun kalte meg sin kjære for første gang. På lørdag hadde vi en fantastisk og fortrolig samtale der jeg fortalte henne at 2018 håper jeg bli året hun på ordentlig blir min. Det vil det svarer hun da. Og hun forteller meg hvor glad hun er i meg. I går(søndag) snakkes vi ikke så veldig mye siden begge jobbet motsatte vakter men jeg fikk en nattamelding og et smilende selfie på snapchat. Det er det siste jeg hører fra henne før jeg våkner opp og finner ut av jeg er blokkert. Som lyn fra klar himmel kommer det og jeg har slitt forferdelig å holde konsentrasjonen på jobb nå. Jeg forstår ikke?? Hvorfor? En stemme sier meg at det må være en misforståelse eller en feil. Det må jo det? Men jeg tør rett og slett ikke sjekke Facebook. Er jeg blokkert der og kan det ikke være en feil. Jeg er så redd.. hva har jeg gjort? Jeg har ingenting å skjule og hun er den eneste kvinnnen jeg har hatt kontakt med denne tiden.. Jeg er så fortvilet! Anonymkode: 0bdf5...f3d fuck mann...Det er en pill råtten måte å behandle noen på, spesielt når dere på en måte har et forhold i utvikling. Det er desverre ikke uvanlig at damer gjør slikt, ettersom de gjør alt for å unngå en konfrontasjon. Jeg vet hvordan det føles å ikke få en skikkelig avslutning eller noe svar, det er skikkelig drit. Alltid mye bedre å få et "nei, jeg ønsker ikke treffe deg mer" enn å bare bli ignorert. Damer tror ofte de skåner følelsene våre ved bare ignorere slik at vi kan "ta hintet" istedenfor å si ting i klar tale. Jeg har også hatt flere slike. Etter veldig lite kontakt fra henne spurte jeg rett ut "er du interessert i å treffes igjen?" . Hun sa at det var hun, men fikk ingen indikasjon på at dette var sant i ettertid..hvilket viste at hun faktisk ikke var interessert, men klarte rett og slett ikke være ærlig om dette. Anonymkode: 4f89d...143
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: fuck mann...Det er en pill råtten måte å behandle noen på, spesielt når dere på en måte har et forhold i utvikling. Det er desverre ikke uvanlig at damer gjør slikt, ettersom de gjør alt for å unngå en konfrontasjon. Jeg vet hvordan det føles å ikke få en skikkelig avslutning eller noe svar, det er skikkelig drit. Alltid mye bedre å få et "nei, jeg ønsker ikke treffe deg mer" enn å bare bli ignorert. Damer tror ofte de skåner følelsene våre ved bare ignorere slik at vi kan "ta hintet" istedenfor å si ting i klar tale. Jeg har også hatt flere slike. Etter veldig lite kontakt fra henne spurte jeg rett ut "er du interessert i å treffes igjen?" . Hun sa at det var hun, men fikk ingen indikasjon på at dette var sant i ettertid..hvilket viste at hun faktisk ikke var interessert, men klarte rett og slett ikke være ærlig om dette. Anonymkode: 4f89d...143 «Damer» gjør ikke sånn, mennesker gjør sånn. Dine personlige anekdoter beskriver ikke et helt kjønns adferd. Jeg kunne aldri gjort noe slikt selv, men har opplevd at en mann gjorde det mot meg etter over et halvt år med dating. Den satt i, lenge, fy faen. Du gjorde sannsynligvis ikke noe galt TS, du møtte bare på et menneske med et steinkaldt nok hjerte til å gjøre noe slikt. Noen som kan gjøre dette mot et annet menneske er noen man virkelig ikke vil ha i livet sitt, selv om det er en fattig trøst. Anonymkode: a5462...bf6 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Takk for snille ord. Dette er fælt. Er fortsatt ganske skjelven. Har ikke sjekket fb enda. Det er gjerne umodent men det kommer til å bli enda mer jævlig hvis jeg nå får svar svart på hvitt at hun faktisk har gjort dette bevisst. Vurderer å få en kompis til å sjekke for meg, eller å styre noen øl først. Ja, så dype følelser har jeg fått.. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at hun egentlig har kjæreste og han har funnet ut om dere? At hun egentlig bare ville bruke deg for penger og gratis overnatting i norge, men ikke turte å si noe annet til deg face to face og innså at det ble for kynisk av hun å fortelle å utnytte deg og blokka deg fordi hun ikke fant noen måte å si til deg at hun lurte deg på? Anonymkode: 6da39...7fd Det tviler jeg sterkt på. Da har hun klart å skjule det ekstremt godt. Tanken om at de bor hver for seg har streifet meg i dag, jeg har vært innom mange mulige forklaringer. Men jeg møtte søsteren hennes en gang og byen hun bor i er liten.. Så risky det må være å gå rundt og frykte å møte på kjæresten. Og jeg kan ikke huske at hun har prøve å skjule noe mobilbruk heller. Ang penger, igjen tviler jeg. Jeg har en helt gjennomsnittlig inntekt. Men jeg vet ikke. Føles som jeg ikke vet noen ting lenger. Anonymkode: c4322...f36
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er desverre ikke uvanlig at damer gjør slikt, ettersom de gjør alt for å unngå en konfrontasjon. Anonymkode: 4f89d...143 Pisspreik, aldri hørt om noen damer som gjør slikt. Anonymkode: 6da39...7fd 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 En mulig forklaring er at hun har møtt noen andre i sin hjemby eller har innsett at hun ikke ønsker å flytte likevel, og fått følt litt på avstanden. Etter 6 måneder er det jo mange som ikke er like forelsket lenger, og da setter hverdagen inn og de praktiske utfordringene med et avstandsforhold har en lei tendens til å bli veldig synlige (been there, done that - jeg har hatt 3 avstandsforhold...) Ikke for å gni salt i sårene eller noe slikt, men avstandsforhold er vanskelig, særlig når man begynner et forhold med avstand, og det er dessverre mange som etterhvert får kalde føtter. Det betyr ikke at det er greit å bare blokkere noen, men det er dessverre sånt som skjer i kjærlighetslivet. Med mindre det er noe annet som har skjedd som sykdom o.l. så må du bare ta tiden til hjelp og komme deg videre. Anonymkode: ce98e...e50
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 Hvor er du egentlig blokkert - på telefonoppringing? Sikker på at du ikke kan ha misoppfattet? Anonymkode: 3d957...fd0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #12 Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er du egentlig blokkert - på telefonoppringing? Sikker på at du ikke kan ha misoppfattet? Anonymkode: 3d957...fd0 Blokkert på snapchat. Er det mediet vi har kommunisert mest på Anonymkode: 0bdf5...f3d
Elaine Marley Skrevet 8. januar 2018 #13 Skrevet 8. januar 2018 Sjekk nå Facebook og se om du er blokkert der også. Det er vanskelig, men da er du i hvert fall sikker. Ellers så synes jeg at det er en ganske råtten måte å dumpe noen på. 2
DonaldDuck Skrevet 8. januar 2018 #14 Skrevet 8. januar 2018 Du er jo allerede i kjelleren. Sjekk Facebook og få det oppklart! 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #15 Skrevet 8. januar 2018 Forstår veldig godt at det er vanskelig for deg nå å sjekke facebook, men gjør det - så er du ferdig med det. Kanskje du kan kontakte henne andre steder, og hører hvorfor du er blokkert isåfall? Anonymkode: 016ad...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #16 Skrevet 8. januar 2018 Done. Jeg er ikke blokkert på facebook faktisk. Dette kjennes merkelig..skal jeg sende en melding? Anonymkode: 0bdf5...f3d
DonaldDuck Skrevet 8. januar 2018 #17 Skrevet 8. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Done. Jeg er ikke blokkert på facebook faktisk. Dette kjennes merkelig..skal jeg sende en melding? Anonymkode: 0bdf5...f3d Send henne en melding og spør. Er jo veldig mulig at hun bare har trykket feil. 11
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #18 Skrevet 8. januar 2018 Det ordner seg nok Er et helvete å få den følelsen som du har nå, var der ganske nylig. Anonymkode: 37cac...a4b
Elaine Marley Skrevet 8. januar 2018 #19 Skrevet 8. januar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Done. Jeg er ikke blokkert på facebook faktisk. Dette kjennes merkelig..skal jeg sende en melding? Anonymkode: 0bdf5...f3d Ja, ville gjort det. Da slipper du å lure.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #20 Skrevet 8. januar 2018 Kan jeg sende dette? Hei X Håper du har det bra. Det er en ting jeg ikke forstår helt. Jeg ser at du har blokkert meg på snapchat så jeg har et behov for å få klarhet i om dette betyr at du helt plutselig har bestemt deg for å trekke deg unna og sette strek over dette.Har jeg oppført meg på en ufin måte? Jeg hadde satt pris på et ordentlig svar, for dette var en veldig vond overraskelse å få på morgenen. Anonymkode: c4322...f36 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå