AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg ble kjent med en via tinder ig vi snakket sammen siden lørdag som var. Han vil ta en kopp kaffe med meg på tirsdag. Jeg hsr tenkt å foreslå onsdag. Er det for tidlig uansett å møtes etter bare noen få dager med prat via messenger? Anonymkode: cca5f...78e
Stiv Heks Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Nei, det er ikkje for tidleg Det er lurt å møtest fort for å sjå om kjemien er der. Mi erfaring er at det er ein dårleg idé å snakke lenge. Både fordi det kan øydelegge spenninga, og ein kan bli skuffa fordi ein har fått for store forhåpningar. Så lenge ein treff kvarandre på ein offentleg plass, trur eg det er ein god idé!
Jentadi Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Mye bedre å treffes tidlig for å se om kjemien er der, enn å chatte i ukesvis og finne ut det er helt håpløst i virkeligheten. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Det er sant... hvilken plass anbefaler dere at vi møtes? ... må vel uansett la det være opptil han tenker jeg ? Anonymkode: cca5f...78e
Jentadi Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant... hvilken plass anbefaler dere at vi møtes? ... må vel uansett la det være opptil han tenker jeg ? Anonymkode: cca5f...78e Ta en kaffekopp på en kafe. Et kort møte første gang, er som regel det beste.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Jentadi skrev: Mye bedre å treffes tidlig for å se om kjemien er der, enn å chatte i ukesvis og finne ut det er helt håpløst i virkeligheten. Dette er helt sant! Jeg gikk på date med en som jeg hadde snakket med i 8 uker (pga avstand) og vi hadde allerede begynt å like hverandre kjempegodt, men forventningene ble så skyhøye at selv om daten gikk greit så var det en liten skuffelse likevel. Vi fortsetter å date, men anbefaler alle å møtes så tidlig som mulig fordi ellers blir forventningene alt for høye. Anonymkode: a55c4...1af
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant... hvilken plass anbefaler dere at vi møtes? ... må vel uansett la det være opptil han tenker jeg ? Anonymkode: cca5f...78e Jeg ser at folk stort sett anbefaler korte møter på første date, men når man liker hverandre ser jeg ikke problemet med å la det vare en del timer. Anonymkode: a55c4...1af 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Ikke sant.. jeg slutter 16 på jobb og er derfor ikke keen på å sirkuleere rundt i 3 timer eller mer før jeg får møtt han «på kvelden» .... jeg hadde helst foretrukket en formiddag på første date... hva tenker dere? Anonymkode: cca5f...78e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har ikke en gang fått en videosnap av han hvor han filmer seg selv og sier ett eller annet som jeg gjorde til han... for da får man jo et klarere inntrykk av personen.. for meg nå blir det å møte han og for første gang se hvordan han oppfører seg... han har jo sett hørt meg prate på snap og det gir meg en slags utstråling som han får inntrykk av før møtet.. men jeg har ikke enda fått det .... kjenner jeg gruer meg litt.. Anonymkode: cca5f...78e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 Dra ut og kos deg! Ikke vær sparsom! Anonymkode: 4c828...d52
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 Nei syns det er bedre å møtes fort, for da dabber ikke interessen av, og man slipper å få høre forhåpninger fordi man har god tone på chat, også møtes man og ingenting stemmer. Anonymkode: 390ea...c81
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #12 Skrevet 9. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dra ut og kos deg! Ikke vær sparsom! Anonymkode: 4c828...d52 Hva faen skal det bety? Er du klar over hvor mange sextilbud damer får fra menn på slike apper? Selvfølgelig må de være litt sparsomme. Anonymkode: 0b1b8...02d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå