Gjest Pet Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 Her går det mest i misjonær, bakfra og meg oppå. Noen som har forslag til andre stillinger hvor man ikke trenger å være helt gummimenneske?
mjau Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Se mine forslag under "bakfra" litt lenger ned på siden. Artig!!
mjau Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 Hups, jeg så ikke at det var deg. Men prøv å tenke på andre områder enn senga, det er bra å variere litt på steder også.
Gjest Pet Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 Men prøv å tenke på andre områder enn senga' date=' det er bra å variere litt på steder også.[/quote'] Ja, men det er i det daglige jeg er ute etter variasjon og når man har unger i huset kan man ikke holdet på oppetter vegger og på kjøkkenbordet i tide og utide...
Nelle Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 når man har unger i huset kan man ikke holdet på oppetter vegger og på kjøkkenbordet i tide og utide... Jeg har ikke unger, men jeg holder ikke på oppetter vegger.... Pet: Du er usedvanling morsom om dagen!!
Gjest Melk Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 Han sitter og du er på huk oppå han. Veldig nært og intimt. Også kan han løfte på beina dine i ulike variasjoner under misjonær. Mht bkafra, så må man ikke stå på alle 4. Man kan ligge, trekke opp et bein osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå