AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Har selv brukt tannbørsten til kjæresten min noen ganger da jeg ikke har min egen. Og en venninne, hun har også brukt min. Er det ekkelt? Har også brukt håndklær etter dem, og omvendt, men det er jo noe annet. Anonymkode: 1bfe1...924
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har selv brukt tannbørsten til kjæresten min noen ganger da jeg ikke har min egen. Og en venninne, hun har også brukt min. Er det ekkelt? Har også brukt håndklær etter dem, og omvendt, men det er jo noe annet. Anonymkode: 1bfe1...924 Venninne, kanskje ikke, men kjæreste, ja. Anonymkode: 03bea...8a8
Nuith Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Mannen min: ja. Har tatt feil noen ganger. Barnet mitt har også lånt min noen ganger (4 år). Andre: nei.
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Kjæreste, kunne jeg gjort det med. Andre, aldri.
Nerine_ Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Kunne brukt mannen sin tannbørste, men ikke venninner sin.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har pr dags dato ikke brukt noen andres tannbørste, og når jeg tenker over det, tror jeg ikke det frister heller, nei. Jeg kunne til nød lånt kjærestens tannbørste, men da skulle det vært nød, tror jeg (nei, kjæresten min er ikke ekkel, pusser tennene morgen og kveld, og jeg kan fint dele glass, spise av samme gaffel osv som han, er bare tanken på tannbørste liksom ) Anonymkode: 5e830...63b
Freesia97 Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Jeg tror ikke det er hygjenisk å bruke andre sine tannbørster.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 Nei det kunne jeg aldri gjort. Kjæresten min brukte min en gang og det syns jeg var dødsekkelt, men nesten litt søtt også at han ville det Var nødstilfelle på tredje dagen uten tannpuss eller mulighet til å kjøpe tannbørste Anonymkode: fa906...be3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har pr dags dato ikke brukt noen andres tannbørste, og når jeg tenker over det, tror jeg ikke det frister heller, nei. Jeg kunne til nød lånt kjærestens tannbørste, men da skulle det vært nød, tror jeg (nei, kjæresten min er ikke ekkel, pusser tennene morgen og kveld, og jeg kan fint dele glass, spise av samme gaffel osv som han, er bare tanken på tannbørste liksom ) Anonymkode: 5e830...63b For ikke å snakke om å kysse han daglig da😂 Anonymkode: 4cac9...b98
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #14 Skrevet 8. januar 2018 Har aldri brukt noen andres tannbørste. Kunne vel til nøds brukt samboer sin, ALDRI andres. Anonymkode: db6c3...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå