AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg er singel og mine venninner har alle kjæreste, samboer, barn. Jeg sliter litt med å ha noen å dra på store og små turer sammen med, både innenlands og utenlands. Når mine venninner har ferie så vil de selvsagt dra med kjæresten sin. Dette skjønner jeg jo veldig godt. Men dette gjør at jeg ikke har noen å reise sammen med. Dette er jo litt trist! Reiser som regel alene, eller eventuelt med moren min. Dere som er single, hvem gjør dere ting sammen med? Er dere i samme situasjon som meg? Anonymkode: 806d0...fdd
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Meg selv. Andre single. Venninner som behøver pause fra typen (en er jo et par, en er ikke sveisa sammen. De fleste har egne intereser..) Om du ønsker 'noen å gjøre ting med' så må du ut og skaffe en eller flere sånne personer. Venner er ikke noe en har skaffa en gang - det er en gruppe en kan kontinuerlig fylle på etter behov og ønske. Anonymkode: acffc...c51
Missy77 Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Vi drar på jenteturer hvert år, uavhengig av om vi er i forhold eller ikke. Man er faktisk et eget individ selv om man er i forhold. ;-)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Det varierer. Nå sist reiste jeg på ferie med Jomfrureiser helt alene, og møtte en haug hyggelige mennesker Anonymkode: e7738...3c6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Du må rett og slett begynne å reise på gruppeturer, enten vanlige gruppeturer eller gruppeturer for single. Der treffer du mange i samme situasjon. Det har jeg gjort de siste årene og da slipper man å forholde seg til om man får med noen andre, om når det passer for dem, hvor man vil reise, etc. Egentlig perfekt :-) Anonymkode: 848a2...2eb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Det finnes også grupper på FB, eks. Reisevenner for oss som liker å reise, der du kan søke etter selskap på tur. Anonymkode: 848a2...2eb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har en søster og niese jeg reiser med. De er begge i forhold, menn er sammen med menn som ikke er så glad i å reise. Har og en singel venninne. Som jeg kan gjøre sånt med. Anonymkode: 9bb8e...698
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Meg selv. Jeg har reist tilnærmet lik verden rundt helt alene. Jeg går alene på konserter, teater, kino, restauranter, markeder, you name it. Det kan være litt stusselig når man er omgitt av folk som alle har det kjekt sammen med venner/kjærester, men som regel har jeg det kjekt lell. Det geniale er jo at en får bestemme alt selv, og ikke må gå med på kompromisser eller gjøre ting man synes er drita kjedelig. Anonymkode: b993f...53a 1
Cata Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Som oftest gjør jeg ting alene (kino, konserter, kafe, ferie). Det hender imidlertid aleneheten brytes opp av en og annen venninnetur. I en del tilfeller har jeg også meldt meg på gruppeturer. Har prøvd både Jomfrureiser og fjellridning.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 Hvorfor må man gjøre alt sammen med noen? Jeg trives utmerket med å reise alene, ingen som skal bestemme hva man skal gjøre, hva man skal spise osv. Helt perfekt. Anonymkode: 64817...2ee
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 Merker at det har blitt et problem jeg også med årene! Før var vi alle single, eller i så "useriøse" forhold at hvis en hadde kjæreste kunne han ta med seg kompisene på tur så vi vennindene også hadde noen å flørte med, så reiste vi som en stor gjeng. Som voksne vil man jo ha det mer seriøst, og ikke for eksempel feste hver kveld med gjengen på tur. Så har blitt mer reiser med familien her også de siste årene, noe som egentlig er greit å få brukt litt tid med dem også, for det gjorde jeg aboslutt ikke som tenåring og i tyve årene. Misunner de som tør å reise alene, men vet også at det finnes en del venninde grupper på facebook der man kan finne andre som også kunne tenke seg å reise, eller gjøre andre ting, så kan man få noen gode nye vennskap eller reisepartnere! Anonymkode: ac04c...313
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå