Gå til innhold

Erfaring med operasjon av oppstoppernese?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt oppstoppernese og har i det siste tenkt litt på operasjon. Har noen erfaring med dette? Evnt hvilken kirurg som skal være flink med denne type operasjon?

Anonymkode: f1a60...7c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det!!!

Oppstopperneser er ultrasjarmerende

Anonymkode: f3c2a...36b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er litt oppstopper, er det fint. Er det veldig oppstopper (type gris) så er det ikke «ultrasjarmerende» dessverre. 

Anonymkode: cc1d2...b0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min søster har operert, Men hun fikk det gjennom det offentlige, og resultatet ble dårlig.. dårlige leger som jobbet på nesen antar vi. Brusken de tok fra øret falt sammen etter 2 år, og hun måtte operre en gang til. Resultatet ble bedre etter den siste oprasjon, Men hun bærer nag.

Du burde gå til private kirurger, og helst noen som virkelig kan neseplastikk.

Anonymkode: ed74e...612

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har litt oppstoppernese og har i det siste tenkt litt på operasjon. Har noen erfaring med dette? Evnt hvilken kirurg som skal være flink med denne type operasjon?

Anonymkode: f1a60...7c5

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis det er litt oppstopper, er det fint. Er det veldig oppstopper (type gris) så er det ikke «ultrasjarmerende» dessverre. 

Anonymkode: cc1d2...b0f

Case closed.

Anonymkode: 78d3f...093

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt smak og behag. Sophie Elise for eksempel har jo operert sin nese til å bli ganske oppstopper nese. Jeg syns det kan være pent når man ser litt av neseborene, men ikke hvis det er fullstendig grisenese ala Jenny skavlan + enda mer oppstopper

Anonymkode: 7e4c7...aec

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette er litt smak og behag. Sophie Elise for eksempel har jo operert sin nese til å bli ganske oppstopper nese. Jeg syns det kan være pent når man ser litt av neseborene, men ikke hvis det er fullstendig grisenese ala Jenny skavlan + enda mer oppstopper

What, hu har da ikke det?

Anonymkode: 624ac...f7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Jenny Skavlan har jo kjempe fin nese

Anonymkode: 7809a...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...