Gå til innhold

Trenger reisetips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og kjæresten vil gjerne dra på en ukes ferie i sommer da det har vært et hardt studieår fra min side å mye jobb og overtid fra hans side.

jeg er da 18 og han er 22. jeg har vært i Frankrike(paris), England, Danmark, Hellas & Tyskland før, jeg elsker å oppleve nye ting og vil helst til en ny plass for å oppleve nye ting men også med varme og litt strandliv osv. Han er typen som egentli bare vil slappe av å gå litt rundt på kvelstid mens jeg da kanskje vil se litt mer nytt. 

Så da lurte jeg på om noen vet om plasser såm kunne passet oss begge, liksom litt av begge delene, strandliv og bading+ litt ting å se. Jeg elsker å reise å vil jo da på en ny plass nå, men jeg tenke kanskje at vi kunne ta 2 dager i paris så kjøre til nice eller fly elns siden det er litt mer syden der, men så at noen mente det var dårluge strender der.. Så plis kom med tips!! Har veldig lyst å reise til Italia men føler det er litt mye å se, å da er det litt feil å dra med han. Han er ikke så veldig nøye på plass så lenge det er koslig å avslappende, dere skjønner:) og ikke sånn aaalt for dyrt selvfølgelig, vi har ikke så mye penger hehe. Setter veldig stor pris på tips!! Hvis dere gadd å lese alt😅

Anonymkode: b05c4...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Palma

Anonymkode: 40cf4...d96

Skrevet

Sveits: Bern, Lucerne, Lugano:)

Anonymkode: c11fc...b63

Skrevet

Albania.   Apollo har dette i  sitt sommerprogram  .

Algarve kysten I Portugal.   Tui har dette I sitt sommerprogram. 

Albena I Bulgaria.  Fine strender og rolig plass. Ikke så dyrt heller .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...