Gå til innhold

Prøvd hårstopp?

@riel

Anbefalte innlegg

Jeg var og kjøpte hårstopp idag, men er litt nysgjerrig opå om det er noen andre her som har prøvd den, og om dere syns produktet virket?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daniella_

Jeg har hårstopp. Men jeg har vært så sløv med å bruke det så jeg vet rett og slett ikke hvordan den er.

Det eneste er at nå har jeg brukt epilator på bikinilinjen og skal teste den der.

Man burde enten vokse eller epilere for at man skal få best effekt. Det sies at den fungerer i allefall.

Men det tar vel opp mot 6 mnd eller noe før man ser den store forbedringen. Står bak på pakka tror jeg :-?

Dyr er den i allefall :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt det på Vita (Nå er den på tilbud til 299 i forhold til 369 for den som er beregnet på kropp), men det er ikke direkte et alternativ til barbering men den gang . Du fjerner hårene (med voks eller hårfjerningskrem) på stedet du vil smøre på kremen, kremen smøres på hver dag, og etter 4-6 uker fjernes håret igjen. Og så fortsetter du slik i 4-6 md, og da skal håret være vekke/så godt som vekke. da skal en bare påføre kremen et par ganger i uka for vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Annonse

Hepp!

Tenkte blåse liv i denne igjen!

Trodde Hårstopp var noe nytt som akkurat var kommet på markedet jeg? Men dere har jo allerede preiket om den for fem år siden så...

..ja? Er det noen som har noen resultat å melde!?

Er interessert i å redusere få bort alt håret fra lår og legger. Er det nå slik at man ALLTID må fortsette med kremen for å opprettholde redusert hårvekst, eller kan man legge den på hylla når man bare har noen fjon igjen?

Takk for svar,

Hairy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Hej,

Er fra Danmark :)

Jeg har prøvet HårStopp og for mig virker det. Havde for meget hår på min overlæbe og benene. Efter ca 1-2 måneders brug kunne jeg se at hårene ikke voksede så meget mere og var blevet lidt blødere. I dag bruger jeg kun cremen et par gange om ugen, hvilket er dejligt. Måske er den lidt dyr, men for mig virker det, som er det vigtigste.

Hilsen mig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest patrick

Hva i all verden er hårstopp?

Jeg antar at det får håret til å stoppe.... å vokse vil jeg tro....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest patrick

jeg vil at håret i hode skal slutte og vokse,gjør denne kemen det?eller vil jeg bli skallet? for jeg vil ikke bli skallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest sanne

Hei

Kremen virker, har brugt den i ca 2 måneder på overlæbe og bryn.

Og skal ikke plukke mine bryn så ofte og hårene på overlæben har næsten stoppet med at vokse.

Er veldig tilfreds og selvom tuben er lille så holder den længe :)

Den er pengene værd :)

Overvejre om jeg skal prøve den på benene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...