AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Jeg snakker om kvinner på sosiale medier. Gir det dem noen mening å stå og pose i treningstights, vise den store rumpa de har trent på seg, sixpacken, det fine (sminkede) ansiktet, blekede tenner, restylane, falske vipper, hair extensions? Jeg gjør ikke dette selv, derfor fascinerer de meg bare litt. Jeg er fornøyd med utseendet mitt, men jeg er mer en slik person som liker at ting ikke er jukset med. Jeg liker at det meste er noenlunde naturlig. Jeg liker heller ikke å poste masse bilder av meg selv, da jeg ikke ser noe poeng i det. Saken nå er at dette er noe "alle" har oppnådd. Så den såkalte perfekte kroppen, har blitt veldig kjedelig eller generelt dette mega perfekte utseendet. Jeg vet ikke om det er annerledes med menn, men jeg er kvinne og blir mest tiltrukket av menn som ikke har fikset utseendet sitt. Anonymkode: f4adb...d9d 3
Sirah Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 La folk få gjøre som dem vil og ikke bry deg med det. Det er mye her i verden jeg ikke forstår poenget med, men det betyr ikke at andre tar feil. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Welcome to the club Anonymkode: b3917...569
Elaine Marley Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Det har vært kjedelig lenge, men de får bare holde på for min del. Det er vel oppmerksomhet og andres anerkjennelse mange av dem er ute etter, og det får de jo så da oppnår de vel det de vil. Synes egentlig det er teit med sånne "motreaksjoner" som kommer. Da skal alle vise hvor lite perfekte de er, og det virker like krampaktig.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 27 minutter siden, Elaine Marley skrev: Det har vært kjedelig lenge, men de får bare holde på for min del. Det er vel oppmerksomhet og andres anerkjennelse mange av dem er ute etter, og det får de jo så da oppnår de vel det de vil. Synes egentlig det er teit med sånne "motreaksjoner" som kommer. Da skal alle vise hvor lite perfekte de er, og det virker like krampaktig. Målet var ikke å motbevise at de er perfekte. Jeg tenkte abre at før kunne jeg tenke "wow, hun har sjeldent fin kropp", men der ser man hva som skjer når alle blir like. Da blir det kjedelig til slutt, og nye trender oppfinnes. Anonymkode: f4adb...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Jeg skjønner hva du mener. Så klart er det opp til enhver individ, og det er ikke noe galt med å prøve å være "perfekt". Men personlig selv så bare liker jeg noe som ikke er bare "perfekt", altså samfunnet sier at en ting er ideal men for meg er det andre ting som er like ideal, men kanskje ikke det samfunnet ville vært enig i, hvis der gir mening. Feks. ingen av eksene mine hadde six pack, men var fortsatt tiltrukket av dem. Anonymkode: 904d5...0d3 1
SunnivaOslo Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Yes...de er alle helt like. De har de samme møblene/hjemmet,klær,meninger osv..og nå som det er vinter så går de alle på ski og har selvfølgelig på seg rosa/lilla/turkise treningstøy fra Kari Traa... 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Det forundrer meg at jeg ser disse kvinnene på annenhver instaprofil og mange på Facebook, men nesten aldri i virkeligheten. Kan man konkludere med at det er så mye juks og god belysning at de faktisk ikke finnes IRL? Anonymkode: 20466...73e 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Bor i Oslo, og er alltid på farten 👆🏻 Anonymkode: 20466...73e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 Perfekt er faen så kjedelig på sosiale medier, film, TV eller hva det måtte være, men når perfekt kommer inn på T-banen og setter seg overfor meg er perfekt plutselig perfekt igjen. Anonymkode: c1bff...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #11 Skrevet 9. januar 2018 Er de egentlig så perfekte? Mange er jo så opererte, oppsminka og fulle av extensions ditt og extensions datt at det er nesten som å se på et freakshow. Anonymkode: ac9fd...194 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #12 Skrevet 10. januar 2018 Det er veldig kjedelig, skjønner ikke at folk gidder, men men........... Anonymkode: facf7...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #13 Skrevet 10. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de egentlig så perfekte? Mange er jo så opererte, oppsminka og fulle av extensions ditt og extensions datt at det er nesten som å se på et freakshow. Anonymkode: ac9fd...194 Nettopp, jeg synes ikke engang falske øyevipper er pent, det som er naturlig får en stor stjerne hos meg. Anonymkode: facf7...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #15 Skrevet 11. mars 2018 På 8.1.2018 den 1.28, AnonymBruker skrev: Målet var ikke å motbevise at de er perfekte. Jeg tenkte abre at før kunne jeg tenke "wow, hun har sjeldent fin kropp", men der ser man hva som skjer når alle blir like. Da blir det kjedelig til slutt, og nye trender oppfinnes. Anonymkode: f4adb...d9d Det har du rett i. Og de unge kvinnene kommer til å synes at det ikke er kult med andenebb lengre etterhvert som gamle damer skaffer seg andenebb. Da blir det sikkert mote å ha så smale og flate lepper som mulig Anonymkode: 55b45...80b 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #16 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har syntes det "perfekte" har vært kjedelig lenge. Siden tenårene faktisk. Både når det gjelder blogger, hvordan folk fremstiller seg, og når det gjelder utseende. Folk som ser "perfekte" og "helt symmetriske" ut ser kjedelige ut for min del. Jeg vet jo at folk faller for det, men... Jeg synes mannfolk med noe som bryter den "perfektheten" har sjarm, noe individuelt, er kjekkere enn de som ser helt "perfekte" ut. Anonymkode: 58612...b40 3
Peaches Skrevet 11. mars 2018 #17 Skrevet 11. mars 2018 Det jeg synes er kjedelig er å henge på sosiale medier og stalke bilder av folk Når det kommer til kjendiser er det jo bare photoshop og fake alt sammen. Alt det perfekte i sosiale medier er bare en illusjon. Så snart en skjønner det, blir en mer fornøyd med seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #18 Skrevet 11. mars 2018 På 8.1.2018 den 0.45, AnonymBruker skrev: vise den store rumpa de har trent på seg Det går da ikke an å trene seg til en stor rumpe. Den består jo stort sett av fett. Anonymkode: 0fa1a...289 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #19 Skrevet 12. mars 2018 Ja, det har blitt kjedelig. Det virker som om de har blitt forsiktige og ikke tar noen sjanser. Anonymkode: a3e52...c35 1
Lexicon Skrevet 12. mars 2018 #20 Skrevet 12. mars 2018 (endret) Det er bra at slike rare folk finnes.......det blir enklere å skille normale fra teite tragikomiske fortapte folk REEEEE triggered yayayayayayyaooooooo (tar selvmord) Endret 12. mars 2018 av Lexicon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå