AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Har møtt en mann. Snakket sammen i 3 uker og vært på 4 dates. Vi har god sex (og bare med hverandre) men han ved 2 anledninger poengter at han er usikker på hvor dette ender. Er dette normalt? Eller burde jeg bli bekymra? Vi dater jo, så vet jo ikke hva som skjer? Nå ble jeg enda mer usikker på hele greia.. HJELP Anonymkode: 8e676...d4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Det beste er om du sier at du er usikker selv. Menn blir fort skremt og liker å jakte. Ikke la han tro at han kan få deg selv om instinktene dine sier at du vil gi hele deg til han, NÅ. Ta litt avstand og la han lure. Dette er ikke å spille hard to get, dette er å vise at du er selvstendig uten han og at du klarer deg om han ikke vil ha deg. Det er tiltrekkende det. Anonymkode: 3edd9...b6d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Og forresten, det er HELT normalt av menn å trekke seg tilbake når det begynner å bli seriøst. Det er nå du kan gjøre en forskjell ved å ta det hele knusende med ro og la han få tiden han trenger. Visst ikke skremmer du han, slik som mange andre før deg. Og det er en grunn til at de tilhører fortiden. Anonymkode: 3edd9...b6d
jabx Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en mann. Snakket sammen i 3 uker og vært på 4 dates. Vi har god sex (og bare med hverandre) men han ved 2 anledninger poengter at han er usikker på hvor dette ender. Er dette normalt? Eller burde jeg bli bekymra? Vi dater jo, så vet jo ikke hva som skjer? Nå ble jeg enda mer usikker på hele greia.. HJELP Anonymkode: 8e676...d4d Det er mulig han ønsker å kunne ligge med deg, men ikke binde seg til deg i tilfelle det kommer noe "bedre" hans vei. Du kan prøve å spille litt hard to get for å se hva han sier da. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Jeg ville endt det, for han kommer ikke til å gå i noe forhold med deg hvertfall, men sier heller han er "usikker" fordi det er en mildere avvisning enn "jeg liker deg ikke godt nok til å bli noe seriøst men kan godt pule deg inntil jeg finner en som frister mere". Anonymkode: b4373...a33 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 Du burde bli bekymra. "Usikker" pleier bety: "Jeg vet ikke om du er bra nok for meg" Anonymkode: b02d6...e11 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville endt det, for han kommer ikke til å gå i noe forhold med deg hvertfall, men sier heller han er "usikker" fordi det er en mildere avvisning enn "jeg liker deg ikke godt nok til å bli noe seriøst men kan godt pule deg inntil jeg finner en som frister mere". Anonymkode: b4373...a33 Men jeg vet jo ikke selv om vi kommer til å ende i forhold heller. Han sier vi godt godt kan ta ting saktere og at vi trenger å bli bedre kjent med hverandre..Er dette løgn? Anonymkode: 8e676...d4d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du burde bli bekymra. "Usikker" pleier bety: "Jeg vet ikke om du er bra nok for meg" Anonymkode: b02d6...e11 Gjør det det altså? Selv når han sier vi kan ta det sakte og bli kjent. Han vil jo møte meg og være med meg ( også når sex ikke er involvert) ..huff Anonymkode: 8e676...d4d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det det altså? Selv når han sier vi kan ta det sakte og bli kjent. Han vil jo møte meg og være med meg ( også når sex ikke er involvert) ..huff Anonymkode: 8e676...d4d "ta det sakte" "usikker" "vet ikke om jeg vil ha forhold" "trenger tid" pleier ende dårlig. Folk kryper ikke inn i forhold.. Anonymkode: b02d6...e11 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: "ta det sakte" "usikker" "vet ikke om jeg vil ha forhold" "trenger tid" pleier ende dårlig. Folk kryper ikke inn i forhold.. Anonymkode: b02d6...e11 Han er veldig seriøs mann og vil ha forhold så går nok ikke på det. Får trekke meg litt unna og se om han vil ha kontakt? Anonymkode: 8e676...d4d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er veldig seriøs mann og vil ha forhold så går nok ikke på det. Får trekke meg litt unna og se om han vil ha kontakt? Anonymkode: 8e676...d4d Antagelig det psykologisk smarteste ja. Anonymkode: b02d6...e11
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #12 Skrevet 8. januar 2018 Det der er så mindfuck. Typisk `jeg ønsker noe seriøst, men kanskje ikke med deg`-stil. Jeg hadde tolket det som et kontrollbehov, i hvertfall hvis det var han som foreslo å være eksklusive etter 4 dates også. Han vil at du skal føle deg usikker. Tvetydig opplegg - hadde tatt avstand til han evt. Får hue ut av ræva. Anonymkode: 11a0d...77d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #13 Skrevet 8. januar 2018 Bli kostbar, og vi menn kommer løpende som fy. Svar sjeldent på meldingene, eller veldig seint. Ikke vis for mye Intr.. gjør dette i noen mnd, så skal du se han skifter mening. Anonymkode: 2eb94...b0d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #14 Skrevet 8. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vet jo ikke selv om vi kommer til å ende i forhold heller. Han sier vi godt godt kan ta ting saktere og at vi trenger å bli bedre kjent med hverandre..Er dette løgn? Anonymkode: 8e676...d4d Det er det alle menn sier for å holde på fordelen med sex og selskap, så tar man det sakte i et år og tror man er på vei til å bli sammen, så plutselig finner han en som passer han mer enn deg og dumper deg på flekken og er sammen med henne innen en uke og bli samboer ila tre måneder. He's just not that into you. Anonymkode: b4373...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå