Gå til innhold

Thailand - Phuket/Krabi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noe erfaringer fra disse stedene? 

Anonymkode: 33816...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i Krabi. 

Det var egentlig ganske fint og koselig og jeg vil tro det er mye mindre turistifisert som Phuket, men nå i senere tid ville jeg nok reist til Phuket. Det skjedde ikke så mye i Krabi. :-p

Skrevet

Har besøkt begge plassene, Krabi var stille og rolig, mens det i Phuket er flust av turister. Likte meg best i Phuket egentlig, litt mer å finne på :-D og finere strender

AnonymBruker
Skrevet

Eg har også vært begge stedene, og er enig med de andre at Krabi er litt roligere mens i Phuket er det mye mer liv. Likevel, i Krabi fant vi på mye, mens i Phuket har vi bare slappet av og gjort veldig lite, så begge stedene kan by på mye. Det er kanskje enklere å komme seg til Phuket da, det går direktefly fra Oslo. Eg tror ikke det er så mange flyvninger direkte til Krabi

Anonymkode: 53519...743

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 8.1.2018 den 10.58, Smilefjeset87 skrev:

Har besøkt begge plassene, Krabi var stille og rolig, mens det i Phuket er flust av turister. Likte meg best i Phuket egentlig, litt mer å finne på 😄 og finere strender

Er det fint på pattaya også? 

Anonymkode: ed4f3...bcd

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt at strendene ikke er så fine i Pattaya. Mye søppel der. 

Anonymkode: 4a0db...7e2

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, Pattaya var ikke en fin plass. Mye søppel som flyter.

AnonymBruker
Skrevet

Pattaya bør du styre unna, med mindre du liker tvangsprostituerte, og fulle, og slibrige vestlige mannfolk. 

Anonymkode: 290ae...a9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.1.2018 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Noen som har noe erfaringer fra disse stedene? 

Anonymkode: 33816...0da

Jeg har vært og bodde i en by som het Patong i Phuket. Må innrømme jeg ble litt sjokkert etter oppholdet. Rundt omkring i byen var det veldig mange prostituerte. På stranden, i gatene, på utestedene. Har ikke noe stygt å si om prostituerte, de er jo fanget av livssituasjonen. Men man blir lei seg over å se disse forholdene. Hjerteskjærende.

Når man skal hygge seg og være på ferie vil en ikke se slikt. Husker spesielt en episode hvor en middelaldrende mann med stor mage satt med ei lita ung jente (kvinne) på et spisested. Hun så helt klart veldig ukomfortabel i situasjonen. Hva måtte denne kvinnen gjennom den kvelden. Ja man blir dårlig av å tenke på det.

Anonymkode: bc8ac...f67

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dratt til Krabi over Phuket. Eller enda bedre, ta båt inn til Koh Lanta! Der er det fiiiint.

Anonymkode: 4b0a2...01d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange flotte steder i Thailand hvor man slipper vestlige, gamle griser som sikler på prostiuerte. Dra heller dit. Dvs, dropp en del steder i Phuket (feks Patong), Pattaya. 

Anonymkode: 6bec2...bc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...