AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, vil bare slutte, men føler det blir så feigt har jobbet i en butikk nå i ca 4 år, og miljøet har blitt verre og verre. Forrige sjef sluttet for rundt 1,5 år siden pga ny jobb, og vi fikk da en ny sjef. etter at denne nye sjefen begynte har det ikke vært en god følelse å gå på jobben lengre, hun skal alltid pirke på både meg og andre, dag etter dag. Hun eier ikke empati eller forståelse for andre. Har snakket med NAV om dette, og de ringte sjefen og fortalte om situasjonen, og hun kalte meg inn til et ubehagelig møte. Hun skjønte ikke hvorfor jeg hadde gått til NAV og sytet og klaget, og jeg sa at det var fordi jeg ikke følte hun forsto, og da bare lo hun meg i ansiktet. har lyst å sykemelde meg, og i mens jeg er sykemeldt jakte på en ny jobb. jeg er glad i å jobbe, men dette sliter meg bare ut. Har konstant hodeverk, magesmerter, og før jobb på fredag kastet jeg opp. ideer om hva jeg bør gjøre? Anonymkode: 72fd0...2c5
SunnivaOslo Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Jeg er imot å drive å sykemelde seg for alt men her er det på sin plass. Det er dessverre altfor mange ledere som aldri skulle hatt det ansvaret. Det er rett og slett for lett å bli leder idag spesielt i den bransjen der. Sykemeld deg og finn en ny jobb og få referanse fra noen andre enn denne lederen..dokumenter alt av meldinger og slikt som du får fra arbeidsplassen og ikke skriv under på noe før du har forhørt deg med noen andre. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Er dette den eneste butikken du kan jobbe på? Anonymkode: 8edda...16e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Hvis du blir syk av jobben er det på tide å komme seg videre. Det er ikke godt for noen. Anonymkode: 9ecf3...e9b
male32 Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Bare sykemeld deg. Forklar legen hvordan det er. NAV innkaller til møter. Du vil få hjelp og oppfølging der. Jeg har vært i samme situasjon selv, med en sjef som var "etter" meg.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Hvis du ikke trives så søker du nytt jobb, krangler du deg til sykemelding i mellomtiden minsker du sjansen for at noen vil ansette deg. Og hvorfor i alle verden ringer du NAV? Det er jo faktisk en helt ulogisk ting å gjøre. Faen så mye tafatte folk det er i arbeidslivet, ta nå litt ansvar for egen situasjon. Og du, det kan jo faktisk være at sjefen har rett i det hun pirker på. Anonymkode: 7ae3a...311
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Sykmeld deg. Ikke stå på ekstra for mennesker som driter deg i trynet Anonymkode: 5749b...999 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du ikke trives så søker du nytt jobb, krangler du deg til sykemelding i mellomtiden minsker du sjansen for at noen vil ansette deg. Og hvorfor i alle verden ringer du NAV? Det er jo faktisk en helt ulogisk ting å gjøre. Faen så mye tafatte folk det er i arbeidslivet, ta nå litt ansvar for egen situasjon. Og du, det kan jo faktisk være at sjefen har rett i det hun pirker på. Anonymkode: 7ae3a...311 Noen ordninger vektlegger saksbehandlere at man skal ta opp trøblete temaer med de. Om det er feil eller riktig for du ta opp med dem Anonymkode: 5749b...999
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Sjefen burde fjernes. Er du organisert? I så fall, ta kontakt med dem. De vil sende folk til jobben din for å vri hodet av sjefen din. Anonymkode: 1a3cd...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå