AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Whop whoop! Er det mange som skal se på GG i natt? Sendingen fra den røde løperen begynner klokken 0055 og selve utdelingen begynner klokken 0200. Alt vises på Tv2 Livsstil. Alexander Skarsgård er nominert🙏🏻 Håper at han vinner. Hvem heier dere på? Anonymkode: abcc4...a46
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 VI har gjester som sover i stua så jeg får ikke sett det før på opptak i morgen når alle er ute av huset. Noen som vet om det er tilgjengelig på nett så jeg kan se det på pc'en? Hvis ikke får jeg bare la være å sjekke telefon og nett før jeg benker meg foran tv i morgen. Jeg har store forventninger til at det blir ståhei og oppmerksomhet rundt #timesup, svarte kjoler og alt som hører med Anonymkode: eea63...7bd
Christiane_W Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Jeg ser på! Mye #timesup oppmerksomhet på Instagram i dag, så regner med at det fortsetter utover natta på den røde løperen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Live stream på Facebook under "Golden Globes 2018 live" fant jeg ut Vet ikke som de sender selve showet, men i hvert fall oppladingen på røde løperen. Anonymkode: eea63...7bd
Christiane_W Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Om du har TV2 Sumo ser det ut som showet livestreames der. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 38 minutter siden, Christiane_W skrev: Om du har TV2 Sumo ser det ut som showet livestreames der. Det skulle de gjort, men jeg registrerte meg der, logget inn, og får bare feilmelding Sinnsykt irriterende. Anonymkode: eea63...7bd
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Hva skjer med at Nicole Kidman «glemte» å takke Alexander Skarsgård? 👀 Anonymkode: abcc4...a46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå