Gjest kenneth Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 Sist gang jeg gikk til innkjøp av en 5-ukers Lottokupong, spurte dama om jeg skulle ha Joker og. Som den medgjørlige karen jeg er, takket jeg ja til det. Men, er Joker den greia hvor man blir ringt opp og deltar "live"? Er jeg da automatisk påmeldt på denne, slik at jeg kan bli ringt opp i kveld? (As if...) Kan jeg også vinne på Joker uten å delta live? Fant info på norsk tipping's sider, men jeg ble ikke så mye klokere av den grunn.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Men, er Joker den greia hvor man blir ringt opp og deltar "live"? Er jeg da automatisk påmeldt på denne, slik at jeg kan bli ringt opp i kveld? (As if...) Ja, ja. Kan jeg også vinne på Joker uten å delta live? Ja, da spiller maskinen for deg. (Altså, den tar valgene for deg)
Ugla Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 Og så kan du vinne noen kroner (fra ca kr 30 og oppover), dersom du har fra 2 - 5 riktige tall, når de trekker de 5 bakerste tallene på spillekortene. Og der kan det faktisk "slenge" en og annen premie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå