AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Når er det greit å kaste personen ut av baderommet? 15 minutter? 5 minutter? 1 time? Jeg har nå ventet på en person til å komme ut av baderommet i en time, har vondt i blæra... Anonymkode: 115e0...a40
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Du kan vel bare banke på å si at du må på do? Så går personen ut og går inn igjen etterpå om han/hun ikke er ferdig der., Anonymkode: a759d...b37 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 At damer og jenter i tenårene generelt er trege på badet er det vel ingen tvil om. Anonymkode: 31628...a9a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Det kommer an på hva personen gjør på badet. Om vedkommende sitter der med diare eller av andre grunner må være på toalettet lenge, så må man nesten la vedkommende få lov til det. Det må også være lov tli å bruke 10-15 min i dusjen om man skal vaske håret og full pakke. Men om man er der lenge pga en haug småting, som sminke seg, børste håret, osv, så bør man la andre slippe til innimellom. Å okkupere badet i mer enn 15 min pga sånt er ikke ok. Anonymkode: 36bf2...1c5 2
Gjest GoldenLioness Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Jeg dusjer på 5 minutter. En annen må få tisse før jeg starter å stelle meg. Har man bare et bad så må man kunne bytte litt underveis om ene trenger litt mer tid på badet.
cleangal Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: At damer og jenter i tenårene generelt er trege på badet er det vel ingen tvil om. Anonymkode: 31628...a9a Her i huset er det jeg, den eneste kvinnen i huset, som bruker kortest tid på badet, så det stemmer ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: At damer og jenter i tenårene generelt er trege på badet er det vel ingen tvil om. Anonymkode: 31628...a9a Har aldri opplevd verre personer enn broren min og samboeren min. Selv bruker jeg max 15 min (inkl dusj). Anonymkode: 210ec...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå