Gå til innhold

Hvordan fant dere ut at han var den rette ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette her er sykt vanskelig.

Møtte en super flott fyr på en fest for nesten et år siden. Vi kom godt i kontakt med hverandre og det første jeg la merke til var at han var så mye annerledes enn de jeg hadde vært med før. Han var så god og snill og man kunne se at han brydde seg om folk og ikke bare meg. Tok nok så lang tid før vi ordentlig ble kjent, i 2-3 mnd møttes vi bare på byn. Også ble det mer edrue møter. Så siden det har vi henget mye sammen, sover hos han opp til flere ganger i uken og han er bare helt perfekt. Ingen gutt har vært så snill med meg før som han. Han har alt på stell når det gjelder fin leilighet og bra jobb. Også er han den typen som alltid spandere på meg uansett når jeg sier jeg skal betale så betaler han. Lager mat til meg, noe jeg måtte gjøre med andre fyrene jeg har vært med. Han er med på all ting og er god i sengen. Eneste han ikke har er det rette utseende. Eller han ser helt flott ut egentlig men ikke helt for meg. Men det høres jo helt merkelig ut.. er det bare pga det jeg ikke får følelser for han ? Jeg klarer ikke se en fremtid med han.. Jeg vet bare at jeg vill ha han i livet mitt pga trygghet og glede. Jeg elsker jo å være med han. 

Vet ikke helt hva han tenker for jeg er ikke flink til å vise eller snakke om følelser. 

Noen andre her som har/har hatt det sånn?

jente26

Anonymkode: 55f60...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...