Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når forfedrene våre skapte landet og gjorde det godt, så var nok tanken deres at det alltid skulle forbli i deres etterkommeres hender. Slik ser det derimot ikke til å bli.

Særlig norske kvinner stemmer for å hente inn innvandrere. Ganske mange færre menn ønsker det samme, men det fins selvsagt en del av dem og.

Feminismen og kvinnesak har i Norge gitt kvinnene en stor fordel. De har høyere utdanning, er tryggere i arbeidsmarkdet og har generelt sett bedre liv. De punktene menn sliter på blir ikke fokusert på eller gjort noe med.

På samme tid blir innvandrere gitt fordeler og da særlig mennene. Det er de som nyter av politikken for å hjelpe innvandrere. Mens jentene oftere må bli hjemme og får helseproblemer på grunn av dette. I muslimske land er det en epidemi av fedme blant kvinnene, fordi de blir tvunget til å være inne og nektet rettighetene enhver sjel burde ha.

Svært mange norske jenter velger å bli i lag med innvandrermenn og får barn. Ergo nyter de av arbeidet til våre forfedre og svetten og blodet deres vil bli utnyttet av noen de ikke hadde til hensikt skulle nyte av det.

Er det realistisk å tenke at norske menn blir cuckoldet? At norske kvinner har ødelagt for dem? En trend vi også finner i resten av Skandinavia.

Hva burde isåfall bli gjort?

Anonymkode: 805db...60b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste slike som deg ser ut til å gjøre med de tingene du kjemper for er jo å lage tonnesvis med sutreinnlegg på KG og andre forum der du legger skylda på kvinner for at du ikke har et bra liv. Hva med å heller sette fokus på at gutter må jobbe hardere på skolen og opprettholde motivasjonen?

Anonymkode: d54e3...692

• Liker 2
Skrevet

Premissene du legger her blir feil. Selve definisjonen på en cuckold er en mann som har ei kjæreste/kone som ligger med andre menn enten med hans viten eller uviten.

De finnes enkelte parforhold hvor dette blir praktisert som en form for fetisj, hvorpå ektemannen ser på at andre menn ligger med hans kjæreste. Men dette er bare en bitteliten nisje fetisj og ikke spesielt utbredt. 

Når det kommer til utroskap så er menn i snitt mer utro enn kvinner. Menn står for 51% av utroskapen og kvinner for 49% om jeg ikke husker helt feil. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Premissene du legger her blir feil. Selve definisjonen på en cuckold er en mann som har ei kjæreste/kone som ligger med andre menn enten med hans viten eller uviten.

De finnes enkelte parforhold hvor dette blir praktisert som en form for fetisj, hvorpå ektemannen ser på at andre menn ligger med hans kjæreste. Men dette er bare en bitteliten nisje fetisj og ikke spesielt utbredt. 

Når det kommer til utroskap så er menn i snitt mer utro enn kvinner. Menn står for 51% av utroskapen og kvinner for 49% om jeg ikke husker helt feil. 

Cuckold blir brukt som en analogi. Vi må jo likevel være med å betale for disse og det som skjer gjennom velferdsstaten. En kan jo kalle det tvungen cuckoldry. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, cuckolding er det neppe.

Men Norske kvinner har jeg personlig gitt opp, begynner å bli 10-15 år siden jeg var sammen med en Norsk kvinne.

Finnes mange høyt utdannede kvinner i dette landet som har annen bakgrunn og dermed fornuften i behold, anbefaler at man heller dater disse.

De setter faktisk pris på, og finner det naturlig, at det er forskjeller mellom kjønnene og er ikke skapfeminazier eller spesielt opptatt av å bli støtt og fornærmet av alt mulig rart.

Sterke og vakre KVINNER med stor "K", i motsetning til stats-subsidierte, krevende og humørsyke Norske kvinner.

Anonymkode: b83a7...b17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, cuckolding er det neppe.

Men Norske kvinner har jeg personlig gitt opp, begynner å bli 10-15 år siden jeg var sammen med en Norsk kvinne.

Finnes mange høyt utdannede kvinner i dette landet som har annen bakgrunn og dermed fornuften i behold, anbefaler at man heller dater disse.

De setter faktisk pris på, og finner det naturlig, at det er forskjeller mellom kjønnene og er ikke skapfeminazier eller spesielt opptatt av å bli støtt og fornærmet av alt mulig rart.

Sterke og vakre KVINNER med stor "K", i motsetning til stats-subsidierte, krevende og humørsyke Norske kvinner.

Anonymkode: b83a7...b17

Pussig, jeg sliter med motsatt. Altså at jeg er kvinne og finner ikke en ordentlig mannemann som skjønner at det er forskjell på kjønnene og setter pris på en tradisjonell fordeling av arbeidsoppgaver og i livet generelt. Ikke blir jeg støtt av ting heller, men jeg syns det er skikkelig kjipt med alle de som har blitt så kjedelige i fare for å støte noen eller si noe feil.

Bring back the 50's! 

Anonymkode: 3f889...319

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pussig, jeg sliter med motsatt. Altså at jeg er kvinne og finner ikke en ordentlig mannemann som skjønner at det er forskjell på kjønnene og setter pris på en tradisjonell fordeling av arbeidsoppgaver og i livet generelt. Ikke blir jeg støtt av ting heller, men jeg syns det er skikkelig kjipt med alle de som har blitt så kjedelige i fare for å støte noen eller si noe feil.

Bring back the 50's! 

Anonymkode: 3f889...319

Hvordan greier du legge inn dette innlegget om du lever som på 50-tallet? Du har vel ikke pc, mobil, tv, for ikke å snakke om vaskemaskin, oppvaskmaskin osv osv? Ikke sikkert du hadde trivdes så veldig godt som kvinne på 50-tallet egentlig...

Anonymkode: d8428...964

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når forfedrene våre skapte landet og gjorde det godt, så var nok tanken deres at det alltid skulle forbli i deres etterkommeres hender. Slik ser det derimot ikke til å bli.

Særlig norske kvinner stemmer for å hente inn innvandrere. Ganske mange færre menn ønsker det samme, men det fins selvsagt en del av dem og.

Feminismen og kvinnesak har i Norge gitt kvinnene en stor fordel. De har høyere utdanning, er tryggere i arbeidsmarkdet og har generelt sett bedre liv. De punktene menn sliter på blir ikke fokusert på eller gjort noe med.

På samme tid blir innvandrere gitt fordeler og da særlig mennene. Det er de som nyter av politikken for å hjelpe innvandrere. Mens jentene oftere må bli hjemme og får helseproblemer på grunn av dette. I muslimske land er det en epidemi av fedme blant kvinnene, fordi de blir tvunget til å være inne og nektet rettighetene enhver sjel burde ha.

Svært mange norske jenter velger å bli i lag med innvandrermenn og får barn. Ergo nyter de av arbeidet til våre forfedre og svetten og blodet deres vil bli utnyttet av noen de ikke hadde til hensikt skulle nyte av det.

Er det realistisk å tenke at norske menn blir cuckoldet? At norske kvinner har ødelagt for dem? En trend vi også finner i resten av Skandinavia.

Hva får deg til å tro at det er din idé om hva våre forfedre ønsket for fremtiden som er riktig? Mine forfedre ønsket i hvert fall frihet og likhet for alle, og ikke at noen bakstreverske rasistiske kvinneundertrykkere skulle komme og rasere det samfunnet de jobbet hardt for å skape.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes sammenligningen blir dratt langt men i et konspiratoriske miljø med cherrypicking av argumenter kan noen syntes logikken er der.

Noen fakta finnes jo. Færre og færre norske menn blir far, norske menn bidrar til ca 70prosent av skatteinntektene samtidig som de er minst sykmeldte, jobber mest og får minst igjen.

Norske kvinner er mest innvandringsvennlige og stemmer på innvandringsvennlige parti. De som kommer hit er ca 80% unge menn. Og 78% av de vil være trygdet etter 10år i Norge.

Så norske skattebetalende menn sponser en kvinneønsket innovasjon av utenlandske menn som lever av norske menns skatt. 

Hadde det vært norske kvinners skattepenger som sponset migrasjonen av 100.000 ukrainske tenåringsjenter som levde på trygd. Og tanken til norske kvinner var at pensjonen deres ble kuttet og de måtte jobbe lenger?!?  Spørs om det hadde gått hjem hos kvinner??

Dagens ordning kan gjøre norske menn til tapere. Men hvite norske menn er aldri offer , de er priviligerte. Alltid....

Anonymkode: 774be...d6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...