AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Saken er slik at jeg måtte avslutte datinga med en fyr jeg likte for ca. en måned siden. Jeg ville egentlig ikke dumpe'n, men det måtte dessverre bli sånn, da han jobba store deler av året utenlands, og at han ga meg veldig miksa signaler. Han sa han ønsket et forhold, men jeg tror ikke han egentlig gjorde det. (Han trakk seg støtt og stadig unna, snakket mye om og med eksen, var aktiv på Happn, etc.) Han sa det var dumt at jeg ikke ville mer, men for meg føltes det helt riktig å avslutte det. Jeg har ikke angret, selv om jeg savner han innimellom. For at jeg skal kunne komme meg videre, må jeg ha 0 kontakt. Så jeg sletta og blokka han fra all sosial media. Har ikke hørt noe siden jeg avslutta det. For noen uker siden fikk jeg likevel en venneforespørsel fra søsteren hans (som jeg har møtt et par ganger), på facebook. Skjønte ingenting. Jeg sletta den bare.. Tror ikke hun hadde kommet borti den knappen tilfeldig. Men skjønner liksom ikke helt greia. Hadde han villet, kunne han ha sendt meg ei melding fra en anna telefon. Jeg vet jeg bare må gi beng i det, men det fikk meg til å kjenne lit på savnet igjen. Fader heller Jeg vet det blir bedre. Men usj. Måtte bare få ut litt frustrasjon Anonymkode: 43ed6...14e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Hva da, håp? Det var nok helt random at søsteren adda deg. Tviler på han og hun har sittet å snakket om deg og ville sende deg et tegn eller håp. Hun tenkte sikkert bare "hun har jeg jo møtt, så hun kan jeg adde" og ikke noe dypere greier med det. Men ja, like greit at du bare avslo, for det er jo ikke som at du og henne kommer til å bli bestevenner uansett. Og bra du dumpa han, du fortjener bedre enn en som snakker om eksen støtt og stadig og som trekker seg vekk fra deg hele tida som en jojo frem og tilbake. Kjipt med en "livspartner" som jobber mesteparten av året utenlands,da blir det jo bare en kvarttidspartner ikke en man kan være med i hverdagen. Nei han passer nok ikke for noe forhold nei Anonymkode: cb072...668 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå