Gå til innhold

Fortsatt jomfru!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 16 som fortsatt er jomfru. Jeg vet at jeg fortsatt er ung og alt sånt, men hva tenker dere om det? Er det uattraktivt? 

Anonymkode: c815f...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bare naturlig. 

Spar deg til du virkelig føler det riktig med en som respekterer og bryr seg om deg.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke stress med å ha sex før DU er helt klar. Det er mer uattraktivt med dem som gir etter for press for å si det sånn. 

Anonymkode: b7d53...557

• Liker 1
Skrevet

Du er 16.... Hvorfor er det utatraktivt at en som såvidt har lov å ha sex, fortsatt ikke har hatt sex?

• Liker 8
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv en jente på 15. Jeg har heller ikke hatt det. Jeg har heller ikke hatt en eneste kjæreste.

tenker litt på det samme som deg... heldigvis er gjennomsnitts alderen for jenter  17 år, og 18 år for gutter.

man er ikke uattraktiv bare fordi man ikke har hatt det.

Anonymkode: fca40...749

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Jomfruer er sexy:wow: så slapp av jenter

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 14 og jomfru. Er det unormalt?

Anonymkode: 484a4...b0e

AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud. Ikke rart! Du er jo bare barnet nesten. Jeg klina ikke engang før jeg var 19 og begynte å ha sex når jeg var 22.

Anonymkode: 162c1...3a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen er dette for noe?!

Anonymkode: 517bf...def

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som betyr noe er at du gjør ting du har lyst til å gjøre. Ikke gjør ting fordi du tror du er unormal hvis du ikke gjør det. Da ender du bare opp med å angre, og med dårlige minner. Jeg synes det er bedre å være jomfru enn å ha hatt sex med mange. Men det er bare min mening, og du må gjøre det som er riktig for deg selv.

Anonymkode: a23b6...be9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jesus! 16 er da enda ungt, var det selv til jeg var 23år. Slapp av! Du har god tid.

Anonymkode: 1944e...727

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg på en stund enda. Er selv 22 år (fyller 23 i løpet av året) og har enda ikke debutert. Har heller aldri hatt noe som kan ligne et forhold eller kysset noen. Det nærmeste jeg har kommet noe intimt med en dame er et kyss på kinnet en gang på byen. Bortsett fra det, nullkommaniks på meg. Har heller ingen nære venner og har vært syk i en årrekke nå. Jeg har mer å bekymre meg over enn deg, for å si det slik.

Anonymkode: 8fd1e...700

AnonymBruker
Skrevet

Ro deg ned, hadde ikke engang først sex før jeg var 20 og angret aldri fordi jeg var kimfortabel med partneren min. Du er bare 16 og det er veldig ungt.

Anonymkode: abb13...85d

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...