AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Noen med erfaring? Har 6s nå & er redd den skal være stor? Hva syns dere? :-) Anonymkode: ca112...45d
Christiane_W Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Jeg har ikke erfaring med 8 plus, men hadde 7 plus i et drøyt år og var sånn passe fornøyd. Jeg gikk fra 6 til 7 plus fordi jeg ønsket meg større skjerm og det bedre kameraet på plus varianten. Jeg ble aldri helt fortrolig med den. Jeg elsket den større skjermen og det gode kameraet, men det er en god del ulemper med at den er ganske stor og tung. For meg var den for stor til å bruke med en hånd og jeg synes heller ikke at den var komfortabel å ha i lomma. Da iPhone X ble lansert i fjor høst var jeg ikke i tvil om at det var den jeg skulle ha. Størrelsesmessig er den ganske lik den "vanlige" størrelsen, bare litt større og tyngre. Skjermen er litt større enn på plus og den har et litt bedre kamera. Jeg er kjempefornøyd! Ja, den er dyr, men etter en drøy måned med den synes jeg at den er verdt hvert øre. Den ligger godt i lomma, tar supre bilder og er ikke større/tyngre enn at jeg kan bruke den komfortabelt med en hånd. Jeg synes også at FaceID er mer stabilt enn TouchID.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Er fornøyd med +-modellen! Har bittesmå hender, og var redd den skulle være for stor, men jeg ble veldig fort vant med det. Nå kommer jeg aldri til å gå tilbake til en liten en igjen. Deilig å lese på den, se på film og å skrive meldinger. Er ikke for stor for lomma mi heller Anonymkode: a5d10...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå