Gå til innhold

Italiensk restaurant moholt tr.heim

rutti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou ii

Den som ligger ved Maxi og Flügger farge (ikke samme bygg,men et rødt,l-forma t ved siden av?i såfall er det lokal-pizzasjappa vår, og vi har brukt den i ett og annet knipetak. Helt grei mat, men litt kjedelig, og forvent thousand island-dressing og kinakål i salaten.Så vidt jeg husker er det også der man kan få "ekstra hermetikk" mot et lite tillegg i prisen.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som ligger ved Maxi jeg mener jeg ja :P Så den er ikke så koselig og gå ut med samboeren å spise på? Hva slags priser ligger de på? Da dropper vi kanskje den da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Det er litt traurig :-) :misforstå meg rett, men det er ikke stedet jeg ville ha valgt for en romantisk middag. Kjenner desverre alt for dårlig til søte restauranter i Trondheim,men ville valgt Frati eller Zia Teresa i sentrum i stedet for den på Moholt.Også fordi stemningen der er bedre, og man får sitte mer for seg selv og "turtle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nordre har du Ristorantino Italiano - jeg kjenner han som driver det og de har knallgod mat!

Primo på Solsiden er også et meget godt valg!!

Begge disse er bedre enn de to nevnt lenger opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
I nordre har du Ristorantino Italiano - jeg kjenner han som driver det og de har knallgod mat!

Primo på Solsiden er også et meget godt valg!!

Begge disse er bedre enn de to nevnt lenger opp her.

Her er jeg ikke enig med deg, men smaken er jo som kjent som baken.Han fyren i Nordre gate er ihvertfall skikkelig BLID og strålende mot gjestene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt pizza der et par ganger - synes den er helt ok (veldig dårlig hvitløksdressing), men har smakt bedre. Synes ikke det er et spesielt koselig sted, så vi har tatt med maten hjem.

Dersom vi skal ha pizza drar vi som oftest på dolly dimples, men den på Moholt er ganske mye billigere; Vi fant vel ut at en stor pizza på Moholt koster omtrent det samme som en liten en på Dolly... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig billig der! Ganske god mat, også. Kebab-pizzaen med hvitløksdressing er kjempegod!! 10 % rabatt for studenter, ved takeaway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...