AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Har vært avstandsforelsket i 3 år. Tok aldri motet til meg å kontakte henne på denne tiden og for noen år siden flyttet hun til en annen by. Jeg forsøkte å glemme henne og komme meg videre, forsøkte å treffe andre også men det ble bare feil, så jeg kuttet det ut. Jeg er nok litt "gammeldags" men det er kun henne jeg vil ha. For meg var det kjærlighet ved første blikk. Det er også verdt å nevne at jeg ALDRI blir forelsket i noen eller får følelser engang! Så plutselig, rett før jul kom vi utrolig nok i kontakt med hverandre og jeg kjente på en glede jeg aldri hadde kjent på før. Men så ble det stille før hun omsider fortalte meg en dag at hun likte å prate med meg men at hun samtidig ikke ville snakke med folk hun ikke kjente så godt. Jaja tenkte jeg, det var jo veldig dumt. For det skal godt gjøres å finne noen som liker henne så godt, som er så glad i henne og som vil henne så godt. Vet at det ville blitt vanskelig siden vi bor i forskjellige deler av landet, men for meg hadde det ikke vært noe problem da jeg har vurdert å flytte i lang tid nå. Nå har det seg sånn at jeg skal innom byen hun bor i neste helg, da jeg skal besøke noen venner der. Det frister å spørre henne en siste gang om vi skal treffes igjen, men samtidig føler jeg det blir feil, nå som hun egentlig har sagt nei. Føler meg allerede teit nok fra før av. Så nå sitter jeg her og forsøker å komme over henne, men det gjør så vondt dette her. Jeg skulle liksom aldri falle for noen jeg, skulle aldri bli sårbar og "svak". Men er vel best å bare glemme hele greia! Anonymkode: 91b5a...7b7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 I den situasjonen du er i tenker jeg ut du ikke har noe å tape på å prøve. Spør henne. Anonymkode: aebb4...221 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Enig med AB over, du har ingenting å tape. Anonymkode: d8696...2a8 2
Sirah Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I den situasjonen du er i tenker jeg ut du ikke har noe å tape på å prøve. Spør henne. Anonymkode: aebb4...221 Enig. Send henne en sms og si du er i byen. Inviter henne på en kaffe Bare respekter det dersom hun sier nei 3
Missy77 Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Kjør på!! Du har absolutt ingenting å tape! ☺️ og masse lykke til! 🙏🏼😊 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 Det er så teit den derre "jeg skulle liksom aldri falle for noen jeg, bli svak og sårbar!" altsååååå nei kjærlighet er en skummel greie, man blir kjempe sårbar og svak og det er jo nettopp det som gjør den så utrolig vakker når den funker også. For å slippe et menneske inn på seg til å la kjenne seg på måter man aldri har latt noen se en på før, og være så følelsesmessig sårbar og gi det mest dyrebare man har nemlig hjertet sitt til noen, det krever enorm tillitt og enorm dedikasjon så det er jo en magisk gave! ja vi alle får hjertet knust gjennom livet og liker ikke oss selv når vi er usikre og svake men for hver gang hjertet knuser så addes det noe på sjela som gjør at man vokser i lengden sjelemessig og dermed vil lære seg å være takknemlig for kjærligheten og meningen med det hele enda mer. Det er søtt men også kanskje merkelig at du før du engang kjenner alle hennes sider og hele henne at du er så glad i hun. Det er nok mange mennesker som vil hun godt og du er ikke unik sånn sett. Er nok også mange som elsker hun høyere enn man trodde var mulig og jeg tenker at du er mer forelska i illusjonen om henne og deg og ikke i selve henne, for du kjenner hun jo ikke så godt. Beklageligvis virker det som at hun ikke er villig til å gi deg en sjanse til å bli kjent med henne heller ut i fra sånn hun svarte, men det skader ikke å si fra at du skal til byen hennes neste helg. Da har du hvertfall prøvd en gang for alle. Men si fra i god tid på forhånd sånn at hun kan kjenne på om hun vil møte deg og evn forberede seg. Vil hun ikke møte deg nå så er du bare nødt til å komme over hun og bli ferdig med tankene om henne. Det er ikke vanlig å bli forelska i mange personer gjennom livet, men 2-3 til vil du nok rekke å bli før du blir gammel , så det blir også en feil innstilling å si at du "aldri" blir forelska, selvom det foreksempel bare skjer en gang i tiåret. Hvis hun vil møte deg, så må du ikke ta det som en kjærlighetserklæring og la følelsene og fantasien løpe helt amok men ta det som et tegn på at hun syns det er ok å prøve å se hva for en person du er etter å ha truffet deg Anonymkode: 33ffa...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #7 Skrevet 7. januar 2018 Har vært i en veldig liknende situasjon, men jeg er jenta. Gutten hadde sterke følelser for meg, men var redd for å bli såret, så han lot meg gå. Jeg hadde også følelser for han, og ble derfor veldig såra fordi jeg trodde at han avviste meg, og gikk videre. For litt siden kom vi i snakk, og vi snakka mange timer om hva vi følte for hverandre. Problemet er at jeg har etablert meg i et annet forhold nå, og det var derfor for sent. Poenget med historien er at du må slå til nå, før det er for sent. Kanskje sårer du bare deg selv gjennom å ikke satse. Lykke til❤ Anonymkode: c57fd...ac6 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Skulle ønske noen likte meg så godt som du liker denne jenta Jeg ville spurt henne om å møtes igjen, og dersom hun sier nei så må du gå videre. Men jeg stusser litt på at hun sa at hun likte å snakke med deg, men at hun ikke likte å snakke med folk hun ikke kjenner så godt. Hvorfor ikke da bli bedre kjent med deg? Lykke til! Håper det ordner seg for deg/dere Anonymkode: d04ff...be9 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Du kan ikke få alt du vil ha. Anonymkode: 984e1...465 2
Gjest GiftMann38 Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Men er vel best å bare glemme hele greia! Anonymkode: 91b5a...7b7 Jepp.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 Jeg lurer litt - kjenner du henne? Det er litt skremmende med personer som er så opphengt i folk de ikke egentlig kjenner. Innlegget ditt får det liksom til å virke som du ikke ikke kjenner henne - men likevel er så glad i henne at det skal "godt gjøres å finne noen som liker henne så godt". Jeg får umiddelbart litt "stalker-følelsen". Å vurdere å flytte, snakke om "den eneste for deg" og slik - før du i det hele tatt har blitt kjent med henne... Det er ikke vanlig. Kanskje liker du henne ikke så godt en gang, når du blir kjent med henne. Det er mange som har blitt forelsket i hvordan de TROR et menneske er. Du kan godt spørre henne ut om du vil. En siste sjanse, du har jo ikke så mye å tape. Men du må roe deg litt ned, ellers risikerer du hvertfall å skremme henne vekk. Selv om hun sier ja til en date, betyr ikke det at dere skal gifte dere. Du kan være hodestups forelsket i henne i årevis, og likevel kan det ende opp med at hun ikke er interessert. Takler du det? Om det er sjenansen som snakker eller om dette var et forsøk på å avvise deg på en fin måte er jo umulig å svare på. Men hun høres jo ikke kjempeinteressert ut, desverre. Anonymkode: 32bb5...d10 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #12 Skrevet 8. januar 2018 TS her igjen. Innser at dette blir bare for dumt! Har bestemt meg for å la det være, gidder ikke kontakte henne. Hadde hun vært interessert hadde hun ikke kuttet kontakten, føler meg jo som en "stalker" eller creep, og det vil jeg ikke! Anonymkode: 91b5a...7b7
Gjest Minesveiper Skrevet 8. januar 2018 #13 Skrevet 8. januar 2018 (endret) Det virker som hun har gitt deg en hyggelig avvisning i alle fall. Problemet ts er at du er forelsket i en dame du ikke en gang kjenner. Det er kanskje søtt på film, men det fungerer svært dårlig i virkeligheten. Selv om en dame er nysgjerrig på deg i utgangspunktet vil du skremme henne vekk om du viser at du er overforelsket før dere i det hele tatt har snakket sammen. For henne blir det en form form press når hun ikke er på samme sted som deg. Du burde ikke ligge så mye i det før du har blitt kjent med damen. Endret 8. januar 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #14 Skrevet 11. januar 2018 Går det an å ha avstandsforelskelse i 3 år? Anonymkode: b3966...eb0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #15 Skrevet 12. januar 2018 På 8.1.2018 den 17.50, AnonymBruker skrev: TS her igjen. Innser at dette blir bare for dumt! Har bestemt meg for å la det være, gidder ikke kontakte henne. Hadde hun vært interessert hadde hun ikke kuttet kontakten, føler meg jo som en "stalker" eller creep, og det vil jeg ikke! Anonymkode: 91b5a...7b7 Jeg vet ikke hele historien og bakgrunnen. Men jeg tenker litt det samme som majoriteten skriver, du har jo veldig lite å tape Du kan jo ha som mål å bli bedre kjent, å finne ut om hun virkelig var drømmedamen Må jo være kjedelig å aldri finne ut av det Husker jeg hadde mange sånne ''avstands-forelskelser'' før, men jeg hadde aldri muligheten til å finne ut av det. møtte de igjen, da det var forsent. Du kan jo bare si ifra når det nærmere seg at du kommer til å være i byen. og kanskje dere kan møtes om det passer for begge, eller noe lignende Anonymkode: 7dbfc...7f0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #16 Skrevet 12. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det an å ha avstandsforelskelse i 3 år? Anonymkode: b3966...eb0 Ja det går an. Anonymkode: 984e1...465
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #17 Skrevet 12. januar 2018 Hvorfor må du være så opphengt i henne ? Du kan fint forelske deg og være glad i andre også. Finnes mange jenter som er flotte. Finn en som bryr seg og vil gi deg hele seg. Er bare tull med kjærlighet og følelser. Dere menn klarer ikke å føle det ! Dere bare lurer oss kvinner for å såre oss og dra fra oss Anonymkode: b2a45...7b5
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. januar 2018 #18 Skrevet 12. januar 2018 Bare å sende en mld når du er i byen - Hei, er i byen nå så om du har lyst på en kaffe, så er det bare å si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå