Gå til innhold

Grønn pepper - restaurant i trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der og vil dele erfaring med ei som har lyst å ta seg en tur? Er det koselig der, og hva slags mat har de? Priser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er koselig der jeg! Klart, snobber vil vel påstå at de surfer på en tex-mexbølge som har lagt seg for lengst, men slik tenker ikke jeg! :wink:

De har et ganske stort lokale, med åpning inn til kjøkkenet. Mest koselig å spise oppe.

Menyen er klassisk meksikansk restaurant, nachos, tortilla, quesedilla osv. Prisene ligger på, tja, 150-200 for hovedrett? Husker ikke helt, men jeg synes ikke det var så fryktelig dyrt sist jeg var der, og jeg er student. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

De har også fått smikk på fingrene etpar ganger av mattilsynet.

Skrevet

Vi var to par med hver vår barnevogn som ikke var velkomne der, med mindre vi ville sette barna våre i gangen da (de var for små til å sitte i barnestol) Det ødela "fasaden" deres dersom barnevognene skulle stå ved siden av bordet. (sagt av en servitør)

Skrevet

Har bare vært der en gang, men likte meg der. Masse god meksikansk mat å velge i. Det er et stort lokale da, ikke så veldig koselig akkurat. Men ellers var det helt okey.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...