AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Har slitt med acne i flere år og det har blitt mye bedre med riktig hudpleie men jeg vurderer å gå til legen for å kanskje begynne på noe antibiotika eller liknende. Har dere noen erfaringer? Noen medisiner dere vil anbefale? Fordeler og ulemper? Kan man drikke alkohol? Osv.. Anonymkode: 4534d...be7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Er du kvinne og uansett trenger prevensjon ville jeg spurt om p piller, spesielt Diane virker bra, men må gi det noen mnd. Så får du fin og glatt hud Anonymkode: bcff9...343
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Jeg bruker Epiduo, og det har fungert utmerket for meg. Fikk plutselig voksenakne da jeg bikket 30. Nå bruker jeg det til vedlikehold, da jeg ser at kvisene kommer tilbake om jeg ikke bruker Epiduo regelmessig.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 Nå har jo folk forskjellig hud. Men jeg har ENDELIG finnet noe som har funket for min hud. Mange er sikkert ikke enige, men dette funker absolutt for meg. Jeg har i mange år slitt med kviser og veldig fet hud. Jeg har prøvd laser, masse forskjellige kremer og renseprodukter. Både dyre og billige. Ingenting har funket. Så jeg har gått rundt og trodd at jeg har superfet hud og ja, ingenting har funket. Jeg har snakket med legen min om det, og til slutt kom vi frem til at jeg ikke skulle gjøre noenting med huden. Jeg bare vasker den med vann eller skyller hodet under vann når jeg dusjer. Ingenting mer. Ingen renseprodukter. Ingen kremer. Huden min har aldri vært så fin som nå. Før når jeg brukte produktet og sånt så ble hele huden i ansiktet mitt helt «skrapet» vekk. Det så grusomt ut. Nå har jeg fått huden min tilbake til normal. Og jeg har ikke kviser lenger, og huden min er ikke fet. Men ikke helt tørr heller. Jeg var veldig skeptisk til å gjøre dette og var litt i mot det før, men det har bare funket helt perfekt for meg. Men som sagt, det er sikkert mange som ikke er enige med meg. Og alle har jo forskjellig hud. Men jeg ville bare dele min erfaring Anonymkode: 064ae...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå