Gjest Hippopotamus Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 http://www.jeannienitro.com/BoneChurch.htm
Catzy Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Oh, my dog, den siden er gammel! Husker jeg hadde sååå lyst på denne kjolen for ... 6-7 år siden. Noe nytt er kommet til, men mye av det gamle står fortsatt der. Catzy
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Flere kjoler jeg kunne ha tenkt meg som "vanlige" kjoler, men brudekjolen min må nok være litt mer spesiell...
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 Hva er poenget med å se dyster og farlig ut? *undrer*
Gjest Vindelspev Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 Hva er poenget med å se dyster og farlig ut? *undrer* Man kan jo vri på det; hva er poenget med å se sukkersøt og uskyldig ut? Smaken og baken osv...
Gjest Vindelspev Skrevet 6. februar 2005 #7 Skrevet 6. februar 2005 Ser gotiske kjoler farlige ut? Hæ? :o
Harry's kvinne Skrevet 6. februar 2005 #8 Skrevet 6. februar 2005 Jeg trodde det kanskje var et poeng å se vakker ut og vise seg fra sin peneste side... ... både til hverdags og i hvert fall i bryllupet sitt...
Gjest Vindelspev Skrevet 6. februar 2005 #9 Skrevet 6. februar 2005 Jeg trodde det kanskje var et poeng å se vakker ut og vise seg fra sin peneste side... ... både til hverdags og i hvert fall i bryllupet sitt... Ja......?
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #10 Skrevet 6. februar 2005 Ja, akkurat. Hvorfor sminke seg så svart, man ser jo ut som en satanist... ikke akkurat det jeg forbinder med kjærlighet........
Gjest Vindelspev Skrevet 6. februar 2005 #11 Skrevet 6. februar 2005 Ja, akkurat. Hvorfor sminke seg så svart, man ser jo ut som en satanist... ikke akkurat det jeg forbinder med kjærlighet........ Men så er vi jo forskjellige, og heldigvis er det ikke alle som forbinder svart sminke med satanister...
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #12 Skrevet 6. februar 2005 Ja, akkurat. Hvorfor sminke seg så svart, man ser jo ut som en satanist... ikke akkurat det jeg forbinder med kjærlighet........ hvitt er vel heller ikke en farge som blir firbundet med kjærlighet....
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #13 Skrevet 6. februar 2005 Var ikke klar over at man måtte sminke seg svart for å like eller gå med gotiske kjoler/klær...?
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #14 Skrevet 6. februar 2005 Ser gotiske kjoler farlige ut? Hæ? :o Jeg syns de ser skumle ut, blir alltid litt skvetten når jeg ser noen i noe sånt...
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #16 Skrevet 6. februar 2005 Det er helt sikkert ikke alle gotikere som bruker masse sort sminke og er melkehvite i huden. Har jeg rett? Og folk må få være akkurat slik de vil på SIN store dag...
maki Skrevet 6. februar 2005 #17 Skrevet 6. februar 2005 Og folk må få være akkurat slik de vil på SIN store dag... Enig
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #18 Skrevet 6. februar 2005 Enig Det er vel ingen som ikke er enig i det....
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #19 Skrevet 6. februar 2005 Hva er poenget med å se dyster og farlig ut? *undrer* Jeg ser da verken dyster eller farlig ut, jeg...
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #20 Skrevet 6. februar 2005 Jeg ser da verken dyster eller farlig ut, jeg... Nei du er så søøøt atte Men jeg er sikker på at dersom du hadde dressa deg opp i sånn gote-kjole på første treffet vi hadde, så hadde jeg blitt redd........... Ikke misforstå, jeg syns kjolene er kule, men alt til sitt bruk på en måte....... Godt vi er forskjellig, jeg vet at ingenting i verden hadde fått deg til å gifte deg i min perlebroderte ivorykjole.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå