AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Min bror døde i desember. Jeg har taklet sorgen ok, men søvn er ikke så bra. Fikk fri fra jobb med lønn til flere dager med praktisk i forhold til begravelse og ting som måtte ordnes. Det er jeg takknemlig og lojal for. Nå kjenner jeg at søvnmangelen tærer på og det blir kommentert at jeg har mørke ringer under øynene. Kan jeg ta en dags egenmelding og sove? Evt gå til legen? Sorg er jo ikke sykdom, men nå føler jeg nesten at det er en slags influensa. Anonymkode: 99542...a1c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Jeg tenker at det kan være lurt av deg å snakke med noen. Legen er et godt sted å starte. Hvilken type jobb har du? Om det er krav til konsentrasjon og sikkerhet bør du be om sykemelding. Det er naturlig at sorg går i bølgedaler. Kan du snakke med sjefen om tilrettelegging? At du ikke tar de arbeidsoppgavene som krever mye av deg i en sånn periode? . Anonymkode: 230be...b46
Gjest Solstråletårer Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Ta en dag eller to . Prøv å sove eller sørge. Få deg en lege time og få pratet med legen din. Han kan gi deg tips og mulig hjelpe deg videre med hva du burte gjøre. Sorg tar tid og folk reagerer ulikt. Ta din tid.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Ta deg fri så du kan gå til lege og få sovepiller og kanskje henvisning til en psykolog. Kanskje det vil hjelpe å snakke med noen. For mange er sovepiller i seg selv nok Anonymkode: b0c95...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå