AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Nå er jeg nok fæl, men jeg trenger råd hvordan jeg kan redusere/ kutte ut et vennskap med denne kvinnen som jeg har kjent noen år nå, men fått mer kontakt de siste 7-8 månedene, oppfattet hun alltid som blid og hyggelig person. Men det viste seg at hun har personlighetsforstyrrelse og alltid mye drama i sitt liv, liker å bruke masse penger på å framstå som perfekt men hun går på NAV (bruker penger på dyyyre designer sko osv) og er samtidig mor. Jeg skal ikke skrive så mye om henne som person, men problemet er at hun lyver veldig mye, må ha en del oppmerksomhet og lyver om tragiske ting (sykdommer, død i familie osv) for å få oppmerksomhet eller medlidenhet, dette er veldig irriterende spesielt når jeg fersker hun i å lyve hele tiden. Så er det alltid drama med kjærligheten, har kjærester og går bak ryggen på en og prøver å lyve det bort. Nå blir jeg veldig lei av å høre på hennes tjafs hver dag og uansett hva råd jeg gir henne (saklige - gå til legen osv) så går det henne rett forbi. Jeg ønsker ikke å fortsette dette vennskapet fordi det føles bare helt unyttigt og får virkelig ingenting ut av det, treffes nesten aldri nå bare mas på sosiale medier. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 0475e...667
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Har du prøvd å si ifra om dette på en ordentlig måte? Anonymkode: c63c4...94c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Hvorfor dveler du så mye over dette? Bare kutt henne ut. Anonymkode: faf4f...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå