Lestat Skrevet 11. februar 2005 #41 Del Skrevet 11. februar 2005 Du kan jo stikke innom singelforumet en gang i blant. Om ikke annet for å si hei og fortelle hvor usmakelig lykkelig du er . Vi skal passe på at hunden står i bånd når du kommer på besøk. Kanskje til og med servere hjemmelaget pizza med iskald øl til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #42 Del Skrevet 11. februar 2005 Hihi høres bra ut! Jepp pass på bulldoggen, den er litt grinete for tiden merker jeg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 11. februar 2005 #43 Del Skrevet 11. februar 2005 Her sitter jeg og mugger en helt vanlig fredag, så skummer jeg igjennom noen tråder og blir i et strålende humør. Hvorfor? Jo - fordi, som en venninne av meg sier; det finnes ikke noe mer oppmuntrende enn å støte borti noen skikkelig sosiale tapere, sånne med antennene amputert ved roten og null virkelighetssans whatsoever, man er bare NØDT TIL å komme bedre ut selv. Akkurat nå føler jeg meg som en million dollar og litt til. Og Spidey - følg reglene heretter: Ingen gledesutbrudd, ingen positive nyheter, ingen referanser på noe vis om noe som ikke har med store problemer å gjøre. Forstått? Vi er ikke her for moro skyld heller!!!!!!! God helg a folkens!! Gå forbi de åpne vinduene ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #44 Del Skrevet 11. februar 2005 Ok! FAEN jeg skal møte typen i dag jeg er så FORBANNA!!!!! FAEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. februar 2005 #45 Del Skrevet 11. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #46 Del Skrevet 15. februar 2005 Så hyggelig, Spidey! Vi får kanskje se deg på "Samliv" istedet for her inne nå da? Valentino: Hva er ditt problem'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #47 Del Skrevet 15. februar 2005 Jepp jeg har lyst å skrive noe der innem en får ikke skrevet ned hvor glad jeg er med rette ord Han er nesten for god til å være sann og sier så masse pent. Slik som at faren hans nettopp døde av kreft, før det sa han at "du forverrer iallfall ikke situasjonen min" og at det var både bra og dårlig timing at vi ble sammen nå, men mest bra, og sier han håper vi kommer til å vare leeeeenge! Og sier fine komplimenter hele tiden, jeg trodde mannfolk syntes slikt var slitsomt jeg? Nei og nei og i dag skal jeg inn til byen og møte han igjen, gleder meg masse Har så utrolig vondt av han også pga faren, han døde jo bare 50 år gammel og pga kreft, så en kan si det er en merkelig situasjon å komme inn i, men han har fortalt meg at han synes jeg ikke oppfører meg noe som helst idiotisk til tross for at vi ikke har kjent hverandre så lenge. Viktigste er at jeg er der for han iallfall tror jeg, og gjør han så glad som mulig. Mannen gjør iallfall meg kjempemasse glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 15. februar 2005 #48 Del Skrevet 15. februar 2005 Han er nesten for god til å være sann og sier så masse pent. Slik som at faren hans nettopp døde av kreft' date=' før det sa han at "du forverrer iallfall ikke situasjonen min" og at det var både bra og dårlig timing at vi ble sammen nå, men mest bra, og sier han håper vi kommer til å vare leeeeenge! Og sier fine komplimenter hele tiden, jeg trodde mannfolk syntes slikt var slitsomt jeg? [/quote'] Han driver med manipulerende oppførsel han ikke har godt av i lengden. Det er forskjell på et kompliment man oppriktig mener, og noe man sier for å manipulere noen til å like seg. Men så lenge du finner andre sider ved han du tiltrekkes av, er det ingen ting i veien for at dette forholdet kommer til å vare lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 15. februar 2005 #49 Del Skrevet 15. februar 2005 Ser du det som din hovedoppgave i livet ditt å forsure tilværelsen for andre, eller mangler du bare vanlig fintfølelse? Kan hun ikke bare få glede seg over dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 15. februar 2005 #50 Del Skrevet 15. februar 2005 Ser du det som din hovedoppgave i livet ditt å forsure tilværelsen for andre, eller mangler du bare vanlig fintfølelse? Kan hun ikke bare få glede seg over dette? Selvfølgelig skal hun glede seg over dette. Og jeg er sikker på at han mener det meste av det han sier. Men han kan jo ikke fortsette med de samme komplimentene i årevis. Det må være noe mer. Er han gammel? Og har han vært i andre forhold tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2005 #51 Del Skrevet 15. februar 2005 Han driver med manipulerende oppførsel han ikke har godt av i lengden. Det er forskjell på et kompliment man oppriktig mener' date=' og noe man sier for å manipulere noen til å like seg. [/quote'] Ja, på seg selv kjenner man som kjent andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. februar 2005 #52 Del Skrevet 15. februar 2005 krangler dere her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2005 #53 Del Skrevet 15. februar 2005 krangler dere her også Ja, ett sted må vi jo gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. februar 2005 #54 Del Skrevet 15. februar 2005 aha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #55 Del Skrevet 15. februar 2005 Han driver med manipulerende oppførsel han ikke har godt av i lengden. Det er forskjell på et kompliment man oppriktig mener, og noe man sier for å manipulere noen til å like seg. Men så lenge du finner andre sider ved han du tiltrekkes av, er det ingen ting i veien for at dette forholdet kommer til å vare lenge. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khayman Skrevet 19. februar 2005 #56 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja, på seg selv kjenner man som kjent andre... Veldig godt observert. Tror Valentino har et veldig kynisk bilde på forhold menn og kvinner mellom. Det virker som om han tror at alt positivt i et forhold MÅ dreie seg om utspekulert manipulering for å skaffe seg en "bedre" posisjon i forholdet. Når jeg er i et bra forhold, ser jeg ingen grunn til at jeg skal vinne. Hvis det er noe jeg liker ved henne, sier jeg det til henne, fordi at når hun blir glad, blir jeg også det. Det er jo det som er verdien i et forhold, at begge skal få et bedre liv, enn de hadde alene. Det finnes selvfølgelig nok av forhold som er slik Valentino beskriver, men det er (selvfølgelig) massevis av eksempler av at kjærester er oppriktig glade i hverandre, og opplever sin største lykke i å glede den andre. Jeg har vært i begge typer forhold selv. Hvis du ser på hvor lykkelig Spidey er, og hvor mye bra hun sier om sin kjæreste, er det ikke da tenkelig at han også er like lykkelig, og synes like bra om henne? At han da forteller det til henne, vitner jo bare om god forståelse. Tror du, Valentino at alt mellom menn og kvinner er et kynisk spill? I såfall synes jeg synd på deg. Du påstår at dine innlegg ikke skyldes bitterhet (tidligere i denne tråden), men sett fra mitt ståsted (og mange andres vil jeg tro) oppfattes det iallefall sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 21. februar 2005 #57 Del Skrevet 21. februar 2005 Tror Valentino har et veldig kynisk bilde på forhold menn og kvinner mellom. Det virker som om han tror at alt positivt i et forhold MÅ dreie seg om utspekulert manipulering for å skaffe seg en "bedre" posisjon i forholdet. Ikke i forholdet, men før det er snakk om et forhold. Det her har jeg nevnt massevis av ganger tidligere. Når jeg er i et bra forhold' date=' ser jeg ingen grunn til at jeg skal vinne. [/quote'] Når du er i et forhold har dere begge vunnet. Jeg er opptatt av fasen før forholdet er et faktum. Da er det snakk om å vinne. Det finnes ingen sølvmedalje i dette spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå