Gå til innhold

Ikke at jeg har skrevet ett eneste innlegg her

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi to :-)

Ha det så hur mycet som helst fint med din nye status!!

Det skal jeg (tror jeg må gå og se hva han stryrer med litt, jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Du venter med å skrive et innlegg på Singel forumet til du kan melde at du IKKKE er singel lenger...? Fiffig. :ler:

Grattis, det er deg vel unt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer!!

Det gir litt håp for resten av oss... Hm, nei dette hørtes litt ut som om vi alle var barn på barnehjem, og nå er EN av oss valgt ut og hentet av nye foreldre, og vi andre tenker at "kanskje det blir MIN tur neste gang"!

Men jeg har fått en deilig elsker, og det er jo bedre enn ingenting!! Juhu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er alltid håp ;D Trodde jo jeg aldri skulle komme over exen nå i høst, men når jeg ser han nå på byen at han prøver så godt han kan å ødelegge mellom meg og min nye nammemann, så er det mye enklere.

Veldig sært det egentlig. Meg og hans andre exdame sitter ved samme bord på et utested, og av alle plasser setter han seg akkurat der vi sitter, og skal bli bestevenn med de nye typene våre. Gjerne snakke med dem åssen vi var i senga.

Er ikke dette litt feil??

Jaja vi gadd ikke mer, og stakk. Og i dag skal vi på kino og se the grudge sammen, sikkert veldig perfekt å se for et nyforelsket par (holde hender holde hender holde hender....) hihi! Gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm var singel i 4 måneder nå og har funnet ut jeg trives bedre med type :) Å fysj så glad jeg er! :D

Hva er du egentlig glad for? 4 mnd er ingen tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:o

Er det noen grunn til at hun IKKE skulle fortjene det...? Jeg unner alle som går i to sko å ha noen som synes de er spesiell, jeg. Kjempeheldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha. Valentino, hva er egentlig poenget ditt? Hvis du vil være en ekkel kjedelig dust, kan du ikke heller si det enn å pakke det så dårlig inn? :)

Hva jeg er glad for er at jeg endelig har funnet noen jeg trives bedre med enn jeg noen gang har gjort med noen andre mannfolk. Derfor. Hva er dette her egentlig, en rettsal? Huff og huff. Enten kan jeg skrive at du sikkert er en av de bitre idiotene som prøver og prøver på byen og heller burde brukt pengene sine på en extreme makeover, enn på øl, men tror jeg heller bare heretter overser slike slitsomme personer som du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Valentino kan vel roe seg ned litt? :o

Nei, dere er så falske og smiskete på dette forumet at det er helt vondt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg er glad for er at jeg endelig har funnet noen jeg trives bedre med enn jeg noen gang har gjort med noen andre mannfolk.

Hvordan trives du med deg selv når du er alene? Det er det som er det viktigste. Denne personen du nå har tiltrukket deg er kun en gjest i din verden.

Før det er noe poeng i å være i noe forhold må du være 100 % komfortabel alene. Du må vite at du ikke trenger noen som helst i livet ditt. Ikke legg for mye vekt på relasjoner. Tiden går og relasjoner kommer og går. Det er ingen grunn til å sørge over brutte relasjoner.

I stedet for å erfare hvordan du klarer deg alene så kommer du nå til å tilbringe den tiden sammen med denne du har funnet. Dette er veldig dårlig med tanke på din personlige utvikling.

Uselvstendige mennesker er de mest sårbare i denne verden, og de når aldri langt på noe som helst område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...