AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Jeg snakker for tiden med en som bruker «☺️« til vanlig når det skal brukes. Men hver gang han som om vi kan møtes så fjerner han det vennlige smilet og svitcher over til «🙂» vi har bare snakket sammen i en dag og han ønsker at vi møtes tidlig neste uke.. greit nok men jeg vil forsørge meg om at han er ute etter noe seriøst og ikke noe midlertidig... hva tenker dere? Betyr smileyene noe spesielt? Bør jeg spørre han hva han er ute etter evt hans mål på lang sikt er? Anonymkode: f61c6...c37
DonaldDuck Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg snakker for tiden med en som bruker «☺️« til vanlig når det skal brukes. Men hver gang han som om vi kan møtes så fjerner han det vennlige smilet og svitcher over til «🙂» vi har bare snakket sammen i en dag og han ønsker at vi møtes tidlig neste uke.. greit nok men jeg vil forsørge meg om at han er ute etter noe seriøst og ikke noe midlertidig... hva tenker dere? Betyr smileyene noe spesielt? Bør jeg spørre han hva han er ute etter evt hans mål på lang sikt er? Anonymkode: f61c6...c37 Du overanalyserer. 13
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Nei, det betyr ingenting! Jeg switcher ofte selv jeg . Den siste der kommer jo automatisk om man skriver : ) , så hvis man har det litt travelt når man skriver blir det ofte den. Anonymkode: cf15e...b51
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Jeg tror det kan være veldig lurt av deg å møte han så fort som mulig, ute i den virkelige verden... Anonymkode: cb79b...22f 1
Gjest Frøkenskog Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 Herregud... Melder meg snart ut her! Hvorfor overanalyserer du? Kan du ikke bare väre chill? Ikke bry deg så veldig. Tenke at han er heldig hvis han får deg, og hvis ikke er det hans tap. Det har funket for meg! 😊
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Håper dette er trolling... Hvis ikke henger håpet for menneskeheten i en tynn tråd. Anonymkode: 76f3f...ea3
Oardnji Skrevet 9. januar 2018 #9 Skrevet 9. januar 2018 er det en iphone greie? for på androiden min ser de smileyene identiske ut bare at den ene er millimeteren større enn den andre...
Shmohawk Skrevet 9. januar 2018 #11 Skrevet 9. januar 2018 Ikke rart norske jenter sliter med angst om dette er noe de går og bekymrer seg over... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå