Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker for tiden med en som bruker «☺️« til vanlig når det skal brukes. Men hver gang han som om vi kan møtes så fjerner han det vennlige smilet og svitcher over til «🙂» vi har bare snakket sammen i en dag og han ønsker at vi møtes tidlig neste uke.. greit nok men jeg vil forsørge meg om at han er ute etter noe seriøst og ikke noe midlertidig... 

hva tenker dere? Betyr smileyene noe spesielt? Bør jeg spørre han hva han er ute etter evt hans mål på lang sikt er? 

Anonymkode: f61c6...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg snakker for tiden med en som bruker «☺️« til vanlig når det skal brukes. Men hver gang han som om vi kan møtes så fjerner han det vennlige smilet og svitcher over til «🙂» vi har bare snakket sammen i en dag og han ønsker at vi møtes tidlig neste uke.. greit nok men jeg vil forsørge meg om at han er ute etter noe seriøst og ikke noe midlertidig... 

hva tenker dere? Betyr smileyene noe spesielt? Bør jeg spørre han hva han er ute etter evt hans mål på lang sikt er? 

Anonymkode: f61c6...c37

Du overanalyserer.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Herregud!!  :rolleyes:

Anonymkode: 989fd...3d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det betyr ingenting! Jeg switcher ofte selv jeg . Den siste der kommer jo automatisk om man skriver : ) , så hvis man har det litt travelt når man skriver blir det ofte den.

Anonymkode: cf15e...b51

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan være veldig lurt av deg å møte han så fort som mulig, ute i den virkelige verden...

Anonymkode: cb79b...22f

• Liker 1
Gjest Frøkenskog
Skrevet

Herregud... Melder meg snart ut her! Hvorfor overanalyserer du? Kan du ikke bare väre chill? Ikke bry deg så veldig. Tenke at han er heldig hvis han får deg, og hvis ikke er det hans tap. Det har funket for meg! 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Håper dette er trolling...

Hvis ikke henger håpet for menneskeheten i en tynn tråd. 

Anonymkode: 76f3f...ea3

Skrevet

er det en iphone greie? for på androiden min ser de smileyene identiske ut bare at den ene er millimeteren større enn den andre...

Skrevet

God bedring.

• Liker 1
Skrevet

Ikke rart norske jenter sliter med angst om dette er noe de går og bekymrer seg over... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...