AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 I morgen er mensen en kje forsinket. Jeg tok idag en test på strimmel fra eBay men den var negativ. Er disse testene troverdige? Kan jeg fortsatt være gravid? Har hatt mensemurringer av og på i en uke, Leamus på det ene øyet og idag har jeg begynt med diaré. Forvirret for jeg pleier alltid være noenlunde regelmessig med mensen. Maks ett par dager fra/til. Anonymkode: 43fe4...480
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg tok idag en test på strimmel fra eBay men den var negativ. Er disse testene troverdige? Ja. Anonymkode: e3944...40f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Alle disse trådene. Kan du ikke bare vente å se. Enten kommer mensen, eller så er den forsinket, noe som er helt normalt selv om du alltid er regelmessig. Eller den kommer ikke fordi du er gravid. Derfor tar du en ny test om noen dager hvis den fortsetter og uteblir. Ja, de er troverdige. Anonymkode: 2332f...866
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Mensen er forsinket. Det skjer med alle før eller siden. Negativ test er negativ test. Anonymkode: ffb5a...031
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har uregelmessig mensen og har aldri vært gravid, det vil si jeg kanskje får mensen hver 28 dag men noen ganger får jeg ikke før 35-49 dag (ja, faktisk). Har aldri hørt noen kjøpe tester på ebay, men er du under 25 så gå til ditt helsestasjon og få deg sjekket hvis du virkelig tror du er gravid. Anonymkode: e436f...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå