Gå til innhold

Er dét andre grunner til at menn vil ha fin bil enn å dra damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det andre grunner?

Anonymkode: b4a0a...b3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hvorfor kjøper noen i det hele tatt ting de synes er fine? Tviler på at alt "fint" kjøpes for å få sjans. 

I klartekst: Jeg tror de fleste menn vil ha fine biler nettopp fordi de er fine. 

Anonymkode: 40b61...c73

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller for å "dra" menn...

Anonymkode: 5dff6...81d

• Liker 3
Skrevet

For å føle seg overlegne andre menn

• Liker 1
Skrevet

Dra damer? Det er feil.

for ingen damer blir i forhold for bil. Bilen kan være tiltrekkende, men betyr ikke han som kjører også er.

bil har ingenting å si. Det er et kjøretøy, ikke noe mer.

tror menn vil ha dyre biler for å vise venner. Er for show off egentlig. Jo dyrere tingen er jo rikere ser man ut. Og dessverre i dagens samfunn så får man status av å ha de dyreste tingene. Og det er det de fleste menn prøver på.

trenger nødvendige ikke å være for å dra damer, men Kansje oppmerksomheten til kompiser, kollegaer, fettere. Og en kan selv like en bil og kjøpe det for egen interesser uten å tenke på andre! Dette er alt fra person til person.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fin bil fordi jeg synes den er vakker, på lik linje som kunst. Jeg synes det er gøy med hestekrefter og kjøreegenskaper. og kjører gjerne på bane. Jeg er også med i en bilklubb med svært godt miljø. Hva andre synes om bilen er for meg revnende likegyldig. Og jeg håper jeg ikke trekker damer, for jeg er godt gift med en mann.

Anonymkode: e1630...a0e

AnonymBruker
Skrevet

@ts Nei, fine biler er kun for å imponere damer. Det blir litt som fjærene på en hann påfugl.

Anonymkode: 3da50...39c

AnonymBruker
Skrevet

En fin bil kan man kjøre når man vil, mens man ikke kan gjøre det samme med en dame.

Anonymkode: 74173...9d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det andre grunner?

Anonymkode: b4a0a...b3e

Biler diskuterer ikke.

Anonymkode: 2e688...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...