Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye ville dere betalt for flytting av vaskemaskin? Det er 5 min avstand med bil, fra dette huset til det andre. I 1. etasje begge på plasser. Personen har bil og tilhenger. Jeg er gravid og kan ikke løfte maskinen.. Du som f.eks hadde gjort dette, hvor mye penger ville du tatt i mot for dette? Har ikke avtalt med personen og synes det er småflaut å avtale på forhånd. Men greit å penger klar evt..

Anonymkode: 0184e...6ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

250 kr?

Men EN person klarer ikke flytte en vaskemaskin alene. Den er blytung! Den veier sikkert 70-80 kg. Man bør være to for å få båret den ut, løftet den opp og ned fra tilhengeren og inn på plass i huset. Beløpet bør derfor kanskje deles på to?

Endret av Million
Skrevet

Det kommer an på hvem du får til å hjelpe deg. 
Jeg hadde lett gjort det gratis for venner! 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye ville dere betalt for flytting av vaskemaskin? Det er 5 min avstand med bil, fra dette huset til det andre. I 1. etasje begge på plasser. Personen har bil og tilhenger. Jeg er gravid og kan ikke løfte maskinen.. Du som f.eks hadde gjort dette, hvor mye penger ville du tatt i mot for dette? Har ikke avtalt med personen og synes det er småflaut å avtale på forhånd. Men greit å penger klar evt..

Kommer helt an på relasjonen til den som skal hjelpe.

Kompis; middag, vin ...

En annen 500?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært venn, kollega eller familie: gratis. 

Hvis vi ikke kjenner hverandre spesielt godt (bekjent, nabo, venn av en venn etc.): 2-500 kr. Det spørs litt på det totale omfanget av jobben (bor jeg langt unna der maskinen skal fraktes? Skjer frakten på en dag det passer meg eller haster det slik at jeg har måttet avlyse noe annet. etc. etc. 

Hadde nok sagt meg greit fornøyd med en flaske vin også. 

Anonymkode: a57d4...85b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her koster det 500 kr hos den billigste.

En person går ikke. Det må være to.

Anonymkode: 9e054...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...