Gå til innhold

Når ting er for godt til å være sant

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en veldig fin fyr. Hadde nettopp kommet meg på beina etter å bli forlatt på verste måte av mannen jeg elsket det endte med sykmeldinger og legebesøk. 

Vel, så var det å gå forsiktig frem på datingfronten. Så veldig positivt på livet igjen. Min nye flamme var tilnærmet perfekt. Jeg var så glad og skjønte at det måtte være gjensidig etter en måned med mange hyggelige møter. Vi koste, kysset, dro på kino, festet, museumstur og jeg møtte tom.moren hans. Alt lovet godt, tenkte jeg. I tillegg var han kjekk, veldig kjekk. Har jeg virkelig draget på en sånn som han, som bare er dødsheit i tillegg til å være seriøs og snill,så må jeg ha mye sjarm eller et bra utseende selv, og en dønn bra personlighet. Godt å møte en som alt klaffer med.Jeg trodde at jeg kom til å få meg kjæreste igjen.Han viste enormt stor interesse og det var ren magi. Men, så kom nedturen. Han sluttet å ta kontakt. Han ble helt kald og fikk aldri svar på hvorfor. Var det en spøk? 

Viser seg at han dater andre og jeg var tydligvis bare tidsfordriv, søndagsknull. Igjen tenker jeg, nei, hva trodde du? Se deg selv i speilet. Han brukte deg for sex og du er ikke bra nok. 

Anonymkode: efa84...bae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når han datet andre samtidig som deg, så er det jo bevis på at han ikke er noen bra mann. Så intet tap for deg her. Du er verdig en bedre mann enn han.

Anonymkode: 89fd7...7a5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når han datet andre samtidig som deg, så er det jo bevis på at han ikke er noen bra mann. Så intet tap for deg her. Du er verdig en bedre mann enn han.

Er det ikke lov å date flere?? Kanskje for å finne ut om man kan passe med noen av de?

Anonymkode: 3ae05...ef8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke lov å date flere?? Kanskje for å finne ut om man kan passe med noen av de?

Anonymkode: 3ae05...ef8

Når han presenterte henne for moren sin virker det rart å date andre, ja.

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er sant.

Du må finne ut om mannen er god nok for deg. Hvis du velger å ha sex før du vet det helt sikkert, så er det opp til deg. Du har ben i nesen og ansvarlig for deg selv.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, exictence skrev:

Dette er sant.

Du må finne ut om mannen er god nok for deg. Hvis du velger å ha sex før du vet det helt sikkert, så er det opp til deg. Du har ben i nesen og ansvarlig for deg selv.

Etter 6 dater, så føltes det riktig. Ikke visste jeg at det var spill for galleri

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter 6 dater, så føltes det riktig. Ikke visste jeg at det var spill for galleri

Ja, det er ikke galt av deg når du ville det. Men ikke la han få tro/tenke at han har makten over deg. Det er det du som har. Hvis ikke han vil mer, eller han spilte for galleriet, så synd for ham. Ikke deg egentlig, men forstår at du føler deg skuffet og du hadde trodd og håpet det var noe mer. Det var det dessverre ikke. Tap for ham, skal du tenke da. Skuffet ja, men vær tross alt glad at du ikke ble mer involvert i en sånn fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Det er trist å lese at du måtte gjennom det vonde. Men neste mann kan du spørre om dater flere og vente til dere blir sammen før noe fysisk og i hvert fall sex. Jeg dater selv og prøver å ha det i bakhodet hele tiden og ikke blir skuffet for alt kan skje.

Anonymkode: 5c0a3...47d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist å lese at du måtte gjennom det vonde. Men neste mann kan du spørre om dater flere og vente til dere blir sammen før noe fysisk og i hvert fall sex. Jeg dater selv og prøver å ha det i bakhodet hele tiden og ikke blir skuffet for alt kan skje.

Hvorfor holder de på sånn? Tror hvem som helst skjønner hvor de har meg i hvert fall. Er jeg romantisk, så er jeg innmari keen. Er jeg kald og reservert på datene, så er jeg passe keen. Er jeg ikke interessert, så sier jeg det. TS

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor holder de på sånn? Tror hvem som helst skjønner hvor de har meg i hvert fall. Er jeg romantisk, så er jeg innmari keen. Er jeg kald og reservert på datene, så er jeg passe keen. Er jeg ikke interessert, så sier jeg det. TS

Jeg tror ikke nødvendigvis det er et "spill for galleriet". De er virkelig keen, varm og romantisk, og de mener det. Men så kan noe skje som gjør at de ikke er det lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si, men har opplevd selv at de som er veldig attraktive forsvinner lettere og i hvert fall de man ligger med ganske kjapt... Men tror jeg har truffet en nå og du finner noen du også som du liker, det må finnes noen for oss der ute også...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha det nytter jo ikke å spørr om det. Siden menn lyver verre enn en hollywood-skuespiller. 

Anonymkode: 00f82...441

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg har lært er at man aldri skal anta hva den andre personen tenker og føler. Ikke anta at han vil det samme som deg, ikke anta at han ikke dater andre enn deg, ikke anta at han har følelser for deg osv. Snakk om dine forventninger til datingen (hva man selv vil med dating: ff, søndagskjæreste, useriøs dating, finne ut om man passer sammen for et ordentlig forhold osv.) om man skal date andre osv. Etter å ha datet en stund kan man snakke om eksklusivitet og blir enige om dette osv. :) 

Anonymkode: afd44...159

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...