AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Hva skjer med intelligensen til folk på facebook? Hvorfor sprer folk alt mulig ræl av kjedebrev og truer med det ene og det andre hvis man er en av de 96% som ikke "tør" å spre statusen videre? Det siste nå er en kjedestatus om hvor lei folk er av kjedestatuser... og nederst står det "kopier dette på din status hvis du" bla bla... og tro meg, det er IKKE ironisk ment. Det er de samme folkene som sprer sånt hver gang. Anonymkode: ab1fa...195
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Før kom kjedebrevene i konvolutt med frimerke på og i posten. Nå kommer de tydeligvis på facebook. Kjedebrev er vel ikke mer akseptabelt eller lovlig uansett hvordan de mottaes. Det er en uting, og spar meg for å ha så uinteligente og kjedelige venner på facebood at de tildeler meg kjedebrev. Anonymkode: c47f1...114
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Just now, gladjenta93 said: Min løsning: Ignore, Ignore, Ignore Problemet er at disse folkene en sjelden gang også legger ut noe nyttig informasjon Det skulle gått an å ignorere innlegg som inneholder bestemte fraser, feks "lik og del" eller "kopier, ikke del" eller "jeg vet hvilke 96% som". Anonymkode: ab1fa...195 1
Gjest middagshøyden Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå