AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Kunne du vært sammen med en pimp? Med pimp mener jeg ikke en ordentlig hallik, men en som har samme klesstil som en klassisk pim. Som liker å gå rundt i pelskåper, fargerike dresser, bruke stokk, osv Anonymkode: 4b560...afe
Million Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 (endret) Nei. Sånne gærne frikere er ikke helt min stil :-) Dessuten blir jeg forbanna når jeg ser noen gå med ekte pels, enten det er i form av en pelskant rundt hetta på Canada Goose eller en hel pelskåpe. Vi trenger ikke det i dag, vi klarer å kle oss uten å fryse uten å drepe dyr for pelsens skyld. Men nei, en som er "pimp" i klesstil er nok uansett ikke helt min type. Særlig ikke når du er blitt så gammel som jeg. Endret 7. januar 2018 av Million
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Nei, det kunne jeg ikke. Anonymkode: 66eaa...b29
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Nei, kunne ikke vært sammen med noen som brukte betegnelsen "pimp" om en seriøs klesstil, eller som gikk kledd som en "pimp" i det daglige. På bad taste kostyme party er det innafor, men kan jo ikke ta noen med sånn stil seriøst. Hadde bare sett på de som helt useriøs og latterlig. Og hvis de faktisk mente å pulle off stilen seriøst også, så ville jeg blitt lettere skremt tror jeg. Altså redd for den personens vel og ve (da må jo noe være galt i skallen) Anonymkode: 5fda8...07e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå