Gå til innhold

Masete om jeg sender melding i kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr noen måneder. Sett hverandre ca. en gang i uka, sist på nyttårsaften. Han har "annonsert" at han er ganske busy i januar, han var bl.a. på et par dagers jobbreise denne uka og skal snart ut på en lengre jobbreise. Sendte han melding den kvelden jeg visste han kom hjem og hørte om hvordan han hadde hatt det. Sendte vel et par meldinger frem og tilbake før han skrev at han var trøtt og sliten. Jeg svarte da at det var forståelig og skrev "natta". Dette var på torsdag. Har ikke hørt noe fra ham etterpå. 

Blir det masete om jeg sender melding i kveld og hører om han har hatt en fin helg? Eller skal jeg la det ligge til han tar kontakt? Vi er blitt enige om å ta ting gradvis osv., men _litt_ fremgang og kontakt må vi jo ha? Om han plutselig har fått kalde føtter, så skjer det jo ingenting verre enn at jeg får vite det :)

Anonymkode: 009c3...c0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal sende han en melding 😊 føler ikke det er masete, egentlig. 

Anonymkode: 955f0...0f8

• Liker 3
Skrevet

Syntes ikke det er masete i det hele tatt.

Jeg syntes ikke det er masete med feks god natt meldinger hver kveld heller jeg da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en som også er på jobbreiser. Sånn som nå blir han borte til februar. Løsningen for oss er snapchat fordi det er mye enklere å kommunisere sånn og da kan man se hva den andre holder på med. Føler meg i alle fall involvert i livet hans og hverdagene hans når jeg får snaps av hva han gjør, og opplever at han føler det på samme måte. 

Anonymkode: e8318...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva han søker i livet og med datingen?  Hvis han vil ha kjæreste så er det jo viktig med fremsteg og hyppigere kontakt ja. Men om han egentlig er tilfreds i livet og ikke vil ha noe dame, men bare en å knulle på en gang i uka er det jo noe annet

Syns du fint kan sende han melding i dag, men skriv noe annet/mer enn å spørre om han har hatt en fin helg, for det er bare sånn jatte spørsmål man kun kan skrive jattesvar til.
Jeg ville skrevet noe som "Hei, håper du har hatt en bra helg, hvordan ser uka eller neste helg ut for deg? Møtes til uka?"
altså, noe konkret og mer givende langsiktig enn en jatteutveksling om "ja jeg har hatt fin helg, hva med deg, ja jeg også, ok så bra, ja ok, snakkes, ok snakkes" som man ikke kommer noe vei med :P:)

Anonymkode: fd6ee...66e

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, ikke masete, bare send melding.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Har fått inntrykk av at han er ute etter kjæreste, men vi har altså blitt enige om å ikke stresse med det. Men allikevel: en viss fremgang må man jo ha. 

Sendte melding, med deres støtte i ryggen. Så får vi se. Han pleier å svare og oppfordre til videre samtale, men blir allikevel litt nervøs når jeg må ta initiativ flere ganger på rad. Når jeg tenker meg om, så fortalte han at flere av besteforeldrene var ganske skralle, kanskje det har opptatt ham.

AnonymBruker
Skrevet

Du får tenke slik at om han oppfatter det som mas er han nok ikke den riktige for deg uansett. Når det gjelder kommunikasjon er det viktig å ha noenlunde like forventninger.

Anonymkode: e164b...2b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får tenke slik at om han oppfatter det som mas er han nok ikke den riktige for deg uansett. Når det gjelder kommunikasjon er det viktig å ha noenlunde like forventninger.

Anonymkode: e164b...2b3

Godt poeng! Er nå to timer siden jeg sendte meldingen og har ennå ikke fått noe svar... Det er veldig ulikt ham. Da han var hos meg på nyttårsaften lå han over meg, tafset og kysset og uttalte at han hadde veldig vondt for å forlate meg, noe som medførte at han mistet både en og to busser og kom for sent til middagen. Så er jo rart om han plutselig har mistet interessen helt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du noe svar?

Anonymkode: 7e182...823

AnonymBruker
Skrevet

Jada, ingen grunn til bekymring viste det seg. :) Han hadde bare vært opptatt og husket at jeg også hadde sagt at jeg ville være opptatt i helgen. Men han tok initiativ til å møtes om et par dager :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...