Gå til innhold

Bakfra

Fremhevede innlegg

Skrevet
8)

Liker flertallet av dere jenter/kvinner å bli tatt bakfra?

Ja, i men ikke i rompa mi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:)

Å ha dere oppå oss er noe vi gutter/menn også synes er helt topp. Da har vi begge hender helt fri til å kjæle med dere og min erfaring er at dere da lettere får orgasme.

Det går aldri for meg da. Kun når jeg ligger under...

Gjest Tiriltunge, i.i.
Skrevet

Gjest:

Det beste er ikke utsikten til rompa da..... mer maktfølelsen man får når man tar en jente bakfra. Man holder henne fast og støter ved å ha hendene på hoftene hennes... eller enda bedre ved å ta tak i håret hennes og presse hodet hennes litt bakover slik at at hun ikke får rørt seg. Da kan man bare peise på og knulle dama alt man måtte klare. Deilig å høre klaskelydene mot rompa hennes.

Cherubino:

Det primitive maktbruket som Gjest beskriver tar jeg helt avstand fra.  

Men det var vel ikke alvorlig ment vil jeg tro.

Vel, jeg er jente og simpelthen elsker å bli tatt på den måten gjest beskriver. Så alle er forskjellige! :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Det beste er ikke utsikten til rompa da..... mer maktfølelsen man får når man tar en jente bakfra. Man holder henne fast og støter ved å ha hendene på hoftene hennes... eller enda bedre ved å ta tak i håret hennes og presse hodet hennes litt bakover slik at at hun ikke får rørt seg. Da kan man bare peise på og knulle dama alt man måtte klare. Deilig å høre klaskelydene mot rompa hennes.
:sjarmor: Digg.
Skrevet

Jeg forestrekker bakfra. Helt klart!

Skrevet

He he! Frekt! :wink::sjarmor:

Skrevet
Doggy? Jatakk! :enig_animasjon:

Skriver under på denne! :sjarmor:

Skrevet

Ja, i men ikke i rompa mi :)

:)

Nei., jeg mente ikke analt.

Skrevet

Jepp :sexy:

:enig_animasjon: Jepp, doggy er en klassiker som alltid funker! :P

Skrevet

Ja takk! :sjarmor:

Men jeg digger andre stillinger også da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...