Cherubino Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 8) Liker flertallet av dere jenter/kvinner å bli tatt bakfra?
Champagne Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Jeg synes det er helt ok, det er opphissende men det går ikke for meg bakfra. Jeg foretrekker misjonær eller meg på topp helst.
mjau Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 Når jeg ligger på magen blir det kjempetrangt, og det synes jeg er den beste stillinga. Men da kommer jeg ikke til selv, og det blir veldig godt for ham også, så det blir gjerne den siste stilinga hvis vi tar den :Men det gjør ingenting, synes det er deilig når det går for ham o
Cherubino Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2005 Å ha dere oppå oss er noe vi gutter/menn også synes er helt topp. Da har vi begge hender helt fri til å kjæle med dere og min erfaring er at dere da lettere får orgasme.
mjau Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 Ja, sålenge dere vet hvordan dere skal bruke hendene:-) Jeg kommer lettest når jeg er på rygg og kan bruke hendene selv, men har en vibrator som kan få det til å for meg iløpet av sekunder Øvelse gjør mester, mange stillinger er morsomme. Prøv å ha henne på rygg, ta et ben over skuldra (hennes høyre ben på din venstre skulder) og det andre benet mellom dine ben. Det blir vanvittig trangt, du kommer inn fra siden, har god utsikt og kommer langt inn. Lett å komme til med hender også. Prøvde dette med en ny fyr, og han ble ganske imponert over effekten. Man skal ike være redd for nye ting, og tenke på hvordan man ser ut fra de forskjellige posisjonene. Det er jo følelsen som teller, mmmmmm:-)
Arkana Skrevet 5. februar 2005 #6 Skrevet 5. februar 2005 Helt greit, ikke min favorittstilling. Men sex er alltid godt da, uansett stilling.
Gjest Pet Skrevet 5. februar 2005 #7 Skrevet 5. februar 2005 Prøv å ha henne på rygg, ta et ben over skuldra (hennes høyre ben på din venstre skulder) og det andre benet mellom dine ben. Det blir vanvittig trangt, du kommer inn fra siden, har god utsikt og kommer langt inn. Lett å komme til med hender også. Skjønte ikke den helt, jeg. Ligger han rett oppå eller på skrå eller på siden?
mjau Skrevet 5. februar 2005 #8 Skrevet 5. februar 2005 Utgangspunktet er misjonær, og så flytter man henne litt på siden med et ben på hans skulder og det andre benet under ham. Mye sprik, men trangt og godt
Gjest Dazed Skrevet 5. februar 2005 #9 Skrevet 5. februar 2005 Nja. ikke favorittstillingen. Liker den ikke noe særlig. Blir litt for upersonlig
Gjest Chrizzy Skrevet 5. februar 2005 #10 Skrevet 5. februar 2005 Jeg liker bakfra kjempe godt, tror den kommer på 2 plass faktisk
Tusseline Skrevet 6. februar 2005 #11 Skrevet 6. februar 2005 Det er ikke favorittstillingen min, men den er helt OK liksom. Føler den blir litt for upersonlig, og jeg synes det er vanskeligere å komme.
Snuppao Skrevet 6. februar 2005 #15 Skrevet 6. februar 2005 Ikke min favoritt heller. Men en av kjæresten sin favoritt. Han synes det er rådeilig.
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #16 Skrevet 6. februar 2005 I utgangspunktet: JA! Men mannen min er så stor at det blir bare vondt i den stillingen. :veldigsur:
Cherubino Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #17 Skrevet 7. februar 2005 Jeg vet jeg har mange menn med meg når jeg hevder at å ta dere bakfra er en herlig opplevelse. Dere skal vite at de fleste menn blir mer ophisset av å se ei fin rompe enn av store pupper.
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #18 Skrevet 7. februar 2005 Jeg vet jeg har mange menn med meg når jeg hevder at å ta dere bakfra er en herlig opplevelse. Dere skal vite at de fleste menn blir mer ophisset av å se ei fin rompe enn av store pupper.Det beste er ikke utsikten til rompa da..... mer maktfølelsen man får når man tar en jente bakfra. Man holder henne fast og støter ved å ha hendene på hoftene hennes... eller enda bedre ved å ta tak i håret hennes og presse hodet hennes litt bakover slik at at hun ikke får rørt seg. Da kan man bare peise på og knulle dama alt man måtte klare. Deilig å høre klaskelydene mot rompa hennes.
Suzy Skrevet 7. februar 2005 #19 Skrevet 7. februar 2005 8) Liker flertallet av dere jenter/kvinner å bli tatt bakfra? Jeg kan ikke snakke for andre men det er definitivt noe av det beste jeg vet i allefall. Det er noe rått over det og det liker jeg :-)
Cherubino Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #20 Skrevet 7. februar 2005 Det primitive maktbruket som Gjest beskriver tar jeg helt avstand fra. Men det var vel ikke alvorlig ment vil jeg tro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå