Luckiness Skrevet 7. januar 2018 #1 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg leste selvfølgelig ikke bruksanvisningen...Tok alt i oppvaskmaskinen. Tok det som en selvfølge at de tålte det. Men da ble selvfølgelig delene oksidert. Burde lest bruksanvisningen...Noe jeg kan gjøre for å få delene blank igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Del Skrevet 7. januar 2018 Hva for noe? Jeg vasker da alltid bake delene og hurtigmixer delene til Kenwooden i oppvaskemaskinen. Kjøttkvernen og de andre ekstradelene har jeg ikke brukt. Hvilke deler snakker du om? Anonymkode: 3c29f...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 7. januar 2018 #3 Del Skrevet 7. januar 2018 https://www.dinside.no/bolig/slik-fikser-du-oksiderte-kjokkenredskaper/61230791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Del Skrevet 7. januar 2018 Deigkroker osv skal da kunne vaskes i oppvaskmaskin. Hva slags deler er det du snakker om? Anonymkode: 8e2c2...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 7. januar 2018 #5 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg vasket kjøttkverna i oppvaskmaskinen. Har lært nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 7. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deigkroker osv skal da kunne vaskes i oppvaskmaskin. Hva slags deler er det du snakker om? Anonymkode: 8e2c2...62d Kjøttkvern og tilbehøret til kvernen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 7. januar 2018 7 minutter siden, cleangal skrev: https://www.dinside.no/bolig/slik-fikser-du-oksiderte-kjokkenredskaper/61230791 Takk! Har du forsøkt det selv? Virker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 7. januar 2018 #8 Del Skrevet 7. januar 2018 3 minutter siden, Luckiness skrev: Takk! Har du forsøkt det selv? Virker det? Det funker, ja. Har gammel (arvet) Kenwood-maskin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #9 Del Skrevet 7. januar 2018 Dette skal jeg søren meg teste. Har også tabbet meg ut med å kjøre kjøttkverna til Kenwooden i oppvaskmaskinen. Anonymkode: beb41...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #10 Del Skrevet 7. januar 2018 Omatolje og tørkepapir er en helt uskyldig blanding. Er det så lite og ufarlige produkter som skal til så er det bare å prøve. Har du en barnetannbørste i tillegg til vanskelige kroper så er du enda bedre utstyrt. Anonymkode: 3c29f...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 7. januar 2018 #11 Del Skrevet 7. januar 2018 Godt å høre at det er flere enn meg som har gjort samme tabbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slagelse Skrevet 9. januar 2018 #12 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg leste bruksanvisningen først. Der står det at vispene og kvern ikke tåler oppvaskmaskin . Mine deler ser fortsatt like nye og fine ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #13 Del Skrevet 9. januar 2018 6 timer siden, slagelse skrev: Jeg leste bruksanvisningen først. Der står det at vispene og kvern ikke tåler oppvaskmaskin . Mine deler ser fortsatt like nye og fine ut. Sikkert supernyttig for TS å vite. Anonymkode: 697ef...914 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slagelse Skrevet 9. januar 2018 #14 Del Skrevet 9. januar 2018 Hvis du har Kenwood Major Titanium eller den nye Chef XL så tror jeg ikke de delene skal i oppvaskmaskin . Det gjelder vel mest for de litt billigere modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fugleskremsel Skrevet 10. januar 2018 #15 Del Skrevet 10. januar 2018 På 9.1.2018 den 11.50, slagelse skrev: Jeg leste bruksanvisningen først. Der står det at vispene og kvern ikke tåler oppvaskmaskin . Mine deler ser fortsatt like nye og fine ut. Det er helt utrolig hvor mye dumt folk skriver her inne.....får du det bedre med deg selv når du får fortelle hvor flink du var å gjøre alt rett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå