Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i går☺️👏🏼Og er veldig takknemlig for d, men samtidig redd for SA. Har ikke hatt noen blødninger, og har symptomer på graviditet. Jeg leste et sted at noen som ble gravid ved hjelp av ivf gikk på medisiner også etter de var gravide som profylakse for SA. Grunnen til dette var at de ikke var blitt gravide gjennom sin egen , Naturlig syklus. 

Selv ble gravid gjennom dobbel letrozol-syklus. Bør jeg også ha ekstra oppfølging av noe slag? Befruktningen har skjedd rundt 16.12, så er 5-6 uker på vei. 

Er normalvektig men har pcos og ingen syklus uten letrozol.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tillia skrev:

Testet positivt i går☺️👏🏼Og er veldig takknemlig for d, men samtidig redd for SA. Har ikke hatt noen blødninger, og har symptomer på graviditet. Jeg leste et sted at noen som ble gravid ved hjelp av ivf gikk på medisiner også etter de var gravide som profylakse for SA. Grunnen til dette var at de ikke var blitt gravide gjennom sin egen , Naturlig syklus. 

Selv ble gravid gjennom dobbel letrozol-syklus. Bør jeg også ha ekstra oppfølging av noe slag? Befruktningen har skjedd rundt 16.12, så er 5-6 uker på vei. 

Er normalvektig men har pcos og ingen syklus uten letrozol.

Gratulerer! Jeg vet dessverre ingenting om dette.. Men har du snakket med gyn?  Vil jo tro at hvis du skulle trenge oppfølging så ville du visst om det. 

Håper du ikke har noe i mot at jeg spør.. Var det sånn at du ikke fikk mensen, aldri? Eller veldig uregelmessig syklus?

Anonymkode: b24d4...a5d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Jeg vet dessverre ingenting om dette.. Men har du snakket med gyn?  Vil jo tro at hvis du skulle trenge oppfølging så ville du visst om det. 

Håper du ikke har noe i mot at jeg spør.. Var det sånn at du ikke fikk mensen, aldri? Eller veldig uregelmessig syklus?

Anonymkode: b24d4...a5d

Takk :)

før jeg startet p-pillene så kunne jg ha mens men flere måneder mellom om ingen syklus.. da jeg sluttet på pillene hadde jeg ikke mensen før jeg startet provera over ett år (!) etter. Gikk altså i over ett år uten noen blødning. Har visst høy LH , som setter en stopper for eggløsning og sånn sett hardt rammet av pcos.

gyn snakket ikke om at jeg skulle ha noen spes oppfølging.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...