Loolaa Skrevet 5. februar 2005 #1 Del Skrevet 5. februar 2005 En venninne av meg fant tilfeldigvis ut noe som førte til at veldig mange menn tok kontakt, og løsningen er: bilbane! Hun var på vei hjem fra en bursdag, og hjalp bursdagsbarnet (en voksen person, forøvrig!) å bære gavene. Så hun bar en eske med bilbane i, og jammen ble hun populær på hjemveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. februar 2005 #2 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har bilbane jeg... (riktignok en overlevning etter barna mine men...) .. kanskje jeg skal ymte frempå om det ved en passende anledning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. februar 2005 #3 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har gjærsag og batteridrill jeg. Kanskje jeg skal tilby gutta og bli med hjem å se på saga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 6. februar 2005 Nok et godt tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne Scheie Skrevet 7. februar 2005 #5 Del Skrevet 7. februar 2005 Stor flatskjerm og canal+ sport hjelper også. Hvis han nøler så kan du hinte om øl og pottis samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. februar 2005 #6 Del Skrevet 7. februar 2005 PS2 funker også bra. Selv har jeg to spill, men ingen spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamer Skrevet 9. februar 2005 #7 Del Skrevet 9. februar 2005 :-? Og jeg som bare har gamecube :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå