AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Jeg var på fest forrige helg, en fest der jeg hadde møtt de fleste før, men kjente de færreste. De første timene gikk det greit, men etter noen timer kjedet jeg meg bunnløst. Jeg hater smalltalk intenst og blir helt tappet av det. Jeg er ikke noe særlig sjenert, men veldig innadvent, har et svært lite behov for venner. På denne festen gikk jeg fullstendig inn i meg selv, det er som om jeg kryper inn i et hull og ser på alle de andre folkene fra hullet mitt Jeg har jo ingen interesse for å snakke med folk og samtalene var veldig uinteressante for meg; barn, interiør og den slags. Det er jo håpløst å gå på fest når man ikke har muligheten til å dra hjem når man vil. Jeg VET at dette er et I-landsproblem de luxe, er strengt tatt ikke et stort problem; jeg dropper alltid å dra på fest fordi jeg vet hvordan jeg er. Men er litt flaut når folk tror jeg er sur og tror ikke vil snakke med de, er jo fremtidige kolleger dette. Det er som om den delen av hjernen som styrer det sosiale, går i hvilemodus. Noen andre som faller i et slikt "hull" på fest? (Jeg hadde ikke drukket mye.) Anonymkode: 2d483...66c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Er slik selv. Liker å være sosial med få venner, men større arrangementer med mennesker jeg kun kjenner overfladisk sliter meg ut. På jobbfester pleier jeg å ta en drink eller to og så ha enn unnskyldning parat for å gå hjem (svigermor har bursdag ol). Anonymkode: 44cf9...408 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Jeg hater også det der, syns det er dødskjedelig. Det er de ferreste jeg egentlig har lyst å snakke med. Var forelsket i en fyr for en stund siden som jeg bare traff på festivaler, og det å henge med han var en spesiell opplevelse. Han ELSKER å snakke med folk og lever for å være sosial, han kan snakke med drittsekker bare fordi det er "morsomt"...og beveger seg rundt i lokalet hele tiden og legger til nye venner på fb i hytt og pine. Og for ikke å se ut som et nek som bare fulgte etter han (som jeg i realiteten gjorde), måtte jeg prøve å være sosial jeg også, og for en lidelse. Det som skjer er at jeg blir stående med mennesker jeg syns er dørgende kjedelige og klarer ikke komme meg bort fra dem! Kanskje det ville vært bedre om jeg fant de interessante, men hvordan gjør man det? Tips mottas med takk. Anonymkode: e3f6f...9d0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater også det der, syns det er dødskjedelig. Det er de ferreste jeg egentlig har lyst å snakke med. Var forelsket i en fyr for en stund siden som jeg bare traff på festivaler, og det å henge med han var en spesiell opplevelse. Han ELSKER å snakke med folk og lever for å være sosial, han kan snakke med drittsekker bare fordi det er "morsomt"...og beveger seg rundt i lokalet hele tiden og legger til nye venner på fb i hytt og pine. Og for ikke å se ut som et nek som bare fulgte etter han (som jeg i realiteten gjorde), måtte jeg prøve å være sosial jeg også, og for en lidelse. Det som skjer er at jeg blir stående med mennesker jeg syns er dørgende kjedelige og klarer ikke komme meg bort fra dem! Kanskje det ville vært bedre om jeg fant de interessante, men hvordan gjør man det? Tips mottas med takk. Anonymkode: e3f6f...9d0 Godt spørsmål! Jeg finner svært få mennesker interessante og klare heller ikke å fake det. Jeg kjedet meg så enormt at jeg vurderte å sette meg ut i hagen på festen, krype inn i en busk. Det var -4 grader ute. Sier litt. -TS Anonymkode: 2d483...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå