Gå til innhold

Vite om en snap er sendt til flere eller kun meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man se det?

Anonymkode: a9b95...8f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei man kan ikke det :(

Jeg har begynt å bare ta utgangspunkt i at alt som ikke er chat til meg, er sendt til alle. Av bilder og videor osv, selvom jeg får sånn lilla eller rød notification på det.

Anonymkode: 6eea2...029

AnonymBruker
Skrevet

Du kan følge slavisk med på snapscoren til personen...den øker med 1 poeng for hver sendte snap.

Anonymkode: 7c5ed...c77

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan følge slavisk med på snapscoren til personen...den øker med 1 poeng for hver sendte snap.

Og for hver mottatte? Eller tar jeg feil der?

Anonymkode: 9eb99...853

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med ett poeng bare? Trodde det var 25 eller 40 eller noe sånt ? ! Er du sikker?
**cheating man busted* for han sier han kun har meg på snap,ikke kamerater, ikke venner eller noen andre,  men snapscoren hans er på 400 og noe, og vi har sendt max 25 snaps med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med ett poeng bare? Trodde det var 25 eller 40 eller noe sånt ? ! Er du sikker?
**cheating man busted* for han sier han kun har meg på snap,ikke kamerater, ikke venner eller noen andre,  men snapscoren hans er på 400 og noe, og vi har sendt max 25 snaps med hverandre.

Hvor mange poeng har du da? 

https://www.google.no/amp/metro.co.uk/2017/08/04/how-does-the-snapchat-score-work-and-how-to-increase-your-snapchat-score-6828466/amp/

Anonymkode: 84330...e07

AnonymBruker
Skrevet

Snapscore øker for hver snap man har sendt (som motparten har åpnet), og for hver snap man mottar (og åpner). 

Så hvis en har økt snappen sin med 100 poeng en dag, har h'n enten mottatt 100 snap, sendt 100 snap, mottatt 50 snap og sendt 50 snap, osv. 

Anonymkode: 94dd4...0ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...