AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Jeg skal i praksis i Aure kommune (Møre og Romsdal), i 3 måneder. For tiden satser jeg løping, men får ikke særplass på praksisplass for det. Derfor må jeg følge treningsprogrammet mitt mens jeg er i Aure. Regner med å dra til studiebyen i helger, men trenger likevel et treningssenter med tilgang til tredemølle og utstyr for styrketrening (gjerne både frivekter og apprater, men viktigst er frivekter). Prøver å google etter treningssenter i Aure, men finner absolutt ingenting. Kun et "treningsrom" i regi av kommunen, men beskrivelsen her synes jeg ikke virker særlig som et treningssenter (kun 3 tredemøller, som det sikkert er kamp om). Noen som vet om det finnes noe treningssenter der? Hadde satt stor pris på svar! Prøver så godt jeg kan å kombinere praksis og idrettssatsing Anonymkode: bd905...568
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Det eneste jeg vet om er Aure Arena, det er iallefall bane for løping der (utendørs). Og jeg tror det er muligheter for styrketrening der, men har aldri vært der så vil ikke kommentere innholdet, men send de en mail og spør! Utenom Arenaen tror jeg ikke det er noe mer, har iallefall ikke hørt om noe. Alternativet er å kjøre til Kyrksæterøra for å trene der, men det er jo fort 45 minutter med kjøring en vei. Ellers er det jo masse fin natur i området, så det er masse muligheter for løping ute, men det avhenger jo selvsagt om når på året du skal dit. Anonymkode: 46b67...b12
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Her er forresten oversikt over innholdet på Aure Arena, vet ikke om det er denne du har sett på Anonymkode: 46b67...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå